Szerző Téma: mi A Hiba??  (Megtekintve 584 alkalommal)

mi A Hiba??
« Dátum: 2012. Március 03. - 11:05:49 »
+1 Show voters
D:\\ßa£uYamy\\UWMOD 0.3d-re\\gamemodes\\uwmod.pwn(17520) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\ßa£uYamy\\UWMOD 0.3d-re\\gamemodes\\uwmod.pwn(17520) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\ßa£uYamy\\UWMOD 0.3d-re\\gamemodes\\uwmod.pwn(17520) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
3 Warnings.

 

TextDrawSetString(vehicletext,VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);

 
Mi lehet a hiba elõre is kössz

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
mi A Hiba??
« Válasz #1 Dátum: 2012. Március 03. - 11:08:55 »
0 Show voters
Te ezt hogy akartad? Vagy mit akarsz ezzel? O.o a TextDrawSetStringnek csak két paramétere van a text és a szöveg O.O

mi A Hiba??
« Válasz #2 Dátum: 2012. Március 03. - 11:09:43 »
+1 Show voters
Ezt nem értem a kocsi lekérõt akartam megcsin ni textdrawba is irja hogy mi a szín segítesz..

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
mi A Hiba??
« Válasz #3 Dátum: 2012. Március 03. - 11:12:40 »
0 Show voters

new textsrting[200];
format(textstring, sizeof textstring, \"%s %i %i %i\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
TextDrawSetString(vehicletext, textstring);

mi A Hiba??
« Válasz #4 Dátum: 2012. Március 03. - 11:18:30 »
+1 Show voters
Igen és akkor itt
 
vehicletext = TextDrawCreate(153.000000,379.000000,\"Sikeresen Lespawnoltál egy %s -t ID: %d Szín1: %d, Szín2: %d\");
TextDrawAlignment(vehicletext,0);
TextDrawBackgroundColor(vehicletext,0x000000ff);
TextDrawFont(vehicletext,1);
TextDrawLetterSize(vehicletext,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(vehicletext,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(vehicletext,1);
TextDrawSetProportional(vehicletext,1);
TextDrawSetShadow(vehicletext,1);

 
így jó lesz?

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
mi A Hiba??
« Válasz #5 Dátum: 2012. Március 03. - 11:21:01 »
0 Show voters
Így csak akkor mûködik, ha a car, colour1, colour2 változó globálisan van létrehozva.(Ez elég értelmetlen így magában. Használd a parancsosat.)
 

new textsrting[200];
format(textstring, sizeof textstring, \"Sikeresen Lespawnoltál egy %s -t ID: %d Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
vehicletext = TextDrawCreate(153.000000,379.000000,textstring);
TextDrawAlignment(vehicletext,0);
TextDrawBackgroundColor(vehicletext,0x000000ff);
TextDrawFont(vehicletext,1);
TextDrawLetterSize(vehicletext,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(vehicletext,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(vehicletext,1);
TextDrawSetProportional(vehicletext,1);
TextDrawSetShadow(vehicletext,1);

 
Egy példa parancs:
 

CMD:kocsi(playerid, params[])
{
     // Ide jön a kocsilekérõ.
     new textsrting[200];
     format(textstring, sizeof textstring, \"Sikeresen Lespawnoltál egy %s -t ID: %d Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
     TextDrawSetString(vehicletext, textstring);
     return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 03. - 11:29:15 írta Cannonn »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal