GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: dexi - 2011. november 22. - 17:38:48
-
Pórbálgattam egy szerelõ hívó és elfogadó parancsot... én is tudom hogy rossz lett mivel:
-Nem azt csinálja amit terveztem:D
Ha megkérhetlek titeket légyszives csináljátok meg. Gondolkoztam hogy lehetne megoldani az ÉN tudásommal... de hát nem sikerült=(...
Szerelõ hívás:
[pawn]///////////////////--SZERELÕ HÍVÁS////
if(strcmp(cmd, \"/119\",true)== 0)
{
new hivonev[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
GetPlayerName(playerid, hivonev, sizeof(hivonev));
if(gMunka[playerid] == SZERELO || gMunka[playerid] == SZERELOLEADER)
{
SendClientMessage(playerid,0x00ff22AA, \"Figyelem, egy beérkezõ hívás.\");
format(string, sizeof(string), \"%s szerelõt hívott, /elfogadsz az elfogadásához.\", hivonev);
SendClientMessage(playerid, -1, string);
return 1;
}
else SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Szerelõt hívtál! Várj míg elfogadja egy szerelõ.\");
return 1;
}[/pawn]
Szerelõ elfogadás:
[pawn]if(strcmp(cmd, \"/elfogadsz\",true)== 0)
{
if(gMunka[playerid] == SZERELO || gMunka[playerid] == SZERELOLEADER)
{
GetPlayerPos(playerid, X1,Y1,Z1);
SetPlayerCheckpoint(playerid, X1,Y1,Z1,2);
SendClientMessage(playerid,0x00ff22AA, \"Elfogadtad a hívást.\");
return 1;
}
else SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Nem vagy szerelõ.\");
return 1;
}[/pawn]
-
és mi a gondod vele am ?
mit csinál vagy éppen mit nem ?
-
/109 -re ha szerelõ az illetõ akkor kiírja hogy szerelõt hívott XY(de sajnos XY egyenlõ azzal a playerrel akinek kiírja). Ha nem szerelõ egyszerûen csak kiírja hogy Várj amig elfogadják, és ennyi.. Szerelõnek semmit nem jelez az ég egy adta világon...
/elfogadsz -re ha szerelõ akkor kirak egy CP-t oda ahol van az adott szerelõ. Sima playernek nem megy(Nem vagy szerelõ) <- De az utóbbi nem is baj hisz csak szerelõ használhatja.
Azt szeretném kérni tõletek hogy segítsetek megcsinálni ilyenre:
- /109 parancsra kiadja a \"SZERELO\" csapatnak hogy XY szerelõt hívott /elfogadsz [iD/NÉV] az elfogadáshoz. Csak akkor tudja használni ha egy player beírta hgy /109, ha már elfogadták ne lehessen beírni.
- /elfogadsz parancsot ID-re(vagy neves-re) megcsinálni, szóval ha Jóska_Pista hívott szerelõt és 12 az ID-je akkor /elfogadsz 12 (vagy) Jóska_Pista. Mikor elfogadtuk akkor állítsa be a playernek \"Jóska_Pista\" helyzetét(a hívóét, nem Jóska_Pistáét:D) egy CP-vel. Mikor elfogadta a \"SZERELO\" akkor a playernek írja ki hogy \"Teszt_Elek elfogadta a hívásod, hamarosan itt lesz.\"
Valaki légyszi segítsen elõre köszi:)
-
Pórbálgattam egy szerelõ hívó és elfogadó parancsot... én is tudom hogy rossz lett mivel:
-Nem azt csinálja amit terveztem:D
Ha megkérhetlek titeket légyszives csináljátok meg. Gondolkoztam hogy lehetne megoldani az ÉN tudásommal... de hát nem sikerült=(...
Szerelõ hívás:
[pawn]///////////////////--SZERELÕ HÍVÁS////
if(strcmp(cmd, \"/119\",true)== 0)
{
new hivonev[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
GetPlayerName(playerid, hivonev, sizeof(hivonev));
if(gMunka[playerid] == SZERELO || gMunka[playerid] == SZERELOLEADER)
{
SendClientMessage(playerid,0x00ff22AA, \"Figyelem, egy beérkezõ hívás.\");
format(string, sizeof(string), \"%s szerelõt hívott, /elfogadsz az elfogadásához.\", hivonev);
SendClientMessage(playerid, -1, string);
return 1;
}
else SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Szerelõt hívtál! Várj míg elfogadja egy szerelõ.\");
return 1;
}[/pawn]
Szerelõ elfogadás:
[pawn]if(strcmp(cmd, \"/elfogadsz\",true)== 0)
{
if(gMunka[playerid] == SZERELO || gMunka[playerid] == SZERELOLEADER)
{
GetPlayerPos(playerid, X1,Y1,Z1);
SetPlayerCheckpoint(playerid, X1,Y1,Z1,2);
SendClientMessage(playerid,0x00ff22AA, \"Elfogadtad a hívást.\");
return 1;
}
else SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Nem vagy szerelõ.\");
return 1;
}[/pawn]
puff.. ugyanannak küldöd el aki felhívta?....