CMD:szerel(playerid)
{
if(PlayerInfo[playerid][munka]==5)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++)
{
GetVehiclePos(i, x, y, z);
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, x, y, z))
{
SetVehicleHealth(i,1000);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"HIBA: Nincs a közeledben jármû.\");
}
}
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED,\"HIBA:Nem vagy szerelõ hívj szerelõt /100\");
return 1;
}
helyett:Lényegében ugyanúgy funkcionál a 2, csak te helyet spóroltál.
[pawn]CMD:szerel(playerid)
{
if(PlayerInfo[playerid][munka]==5)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++)
{
GetVehiclePos(i, x, y, z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, x, y, z))
{
SetVehicleHealth(i,1000);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"HIBA: Nincs a közeledben jármû.\");
}
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED,\"HIBA:Nem vagy szerelõ hívj szerelõt /100\");
return 1;
}[/pawn]
Lényegében ugyanúgy funkcionál a 2, csak te helyet spóroltál.
helyett:
[pawn]CMD:szerel(playerid)
{
if(PlayerInfo[playerid][munka]==5)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++)
{
GetVehiclePos(i, x, y, z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, x, y, z))
{
SetVehicleHealth(i,1000);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"HIBA: Nincs a közeledben jármû.\");
}
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED,\"HIBA:Nem vagy szerelõ hívj szerelõt /100\");
return 1;
}[/pawn]
[/quote]
Nem, ahogy te írtad, úgy hibás!