CMD:szerel(playerid){if(PlayerInfo[playerid][munka]==5){new Float:x, Float:y, Float:z;for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++){ GetVehiclePos(i, x, y, z); { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, x, y, z)) { SetVehicleHealth(i,1000); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"HIBA: Nincs a közeledben jármû.\"); }}}else SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED,\"HIBA:Nem vagy szerelõ hívj szerelõt /100\");return 1;}
helyett:[pawn]CMD:szerel(playerid){if(PlayerInfo[playerid][munka]==5){ new Float:x, Float:y, Float:z; for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++) { GetVehiclePos(i, x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, x, y, z)) { SetVehicleHealth(i,1000); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"HIBA: Nincs a közeledben jármû.\"); }}else SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED,\"HIBA:Nem vagy szerelõ hívj szerelõt /100\");return 1;}[/pawn]
helyett:[pawn]CMD:szerel(playerid){if(PlayerInfo[playerid][munka]==5){ new Float:x, Float:y, Float:z; for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++) { GetVehiclePos(i, x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, x, y, z)) { SetVehicleHealth(i,1000); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"HIBA: Nincs a közeledben jármû.\"); }}else SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED,\"HIBA:Nem vagy szerelõ hívj szerelõt /100\");return 1;}[/pawn] Lényegében ugyanúgy funkcionál a 2, csak te helyet spóroltál. [/quote]Nem, ahogy te írtad, úgy hibás!