Szerző Téma: MI a baj az NPC-vel?  (Megtekintve 880 alkalommal)

MI a baj az NPC-vel?
« Dátum: 2012. március 23. - 14:18:39 »
0 Show voters
Megcsintem 1. NPC-m de nincs bennt a szerver-be nah a kódokat mutatom.
Van egy \"npcmlesz.rec\" fájl benne van az npcmodes/recording -ba
Van egy FS em, simán az npcmodes mappába npcteszt. \"amx\", \"pwn\"
Tartalma:
 
#define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif

 
És van egy FS em külön ami neve \"asd.amx\"
Tartalma:
 
#include a_samp
 
new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó
public OnFilterScriptInit ( )
{
  print ( \"my filterscript\" );
  ConnectNPC ( \"MyFirstNPC\", \"npcmlesz\" );
  MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000 );
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"MyFirstNPC\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
    }
    return 1;
  }
  // Ha a játékos normális játékos, azaz nem NPC játékos, azok funkciói itt lesznek
  return 1;
}

 
Mi baj lehet?? Elõre is kössz!

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
MI a baj az NPC-vel?
« Válasz #1 Dátum: 2012. március 23. - 14:22:24 »
0 Show voters
#define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
mynpc -t átírod npcmlesz
és ami az npmodesba megy abból kiszeded amelyik nem kell (gyalogos vagy kocsis)
FS ben
  MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000 );
a coordinátákat átterszed arra ahol indul a rec (autó esetén)
Hapedig gyalogos:
 

#include <a_samp>
new Text3D:label1[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"MyFirstNPC\", \"npcmlesz\");
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"MyFirstNPC\", true ) )
            {
                       label1[playerid] = Create3DTextLabel(\"MyFirstNPC\", 0x2bff00AA, 20.0, 30.0, 40.0, 60.0, 0); // npc fölé a neve
             Attach3DTextLabelToPlayer(label1[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
                        SetPlayerSkin(playerid, 122); // npc skine
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 23. - 14:25:23 írta Dead »

MI a baj az NPC-vel?
« Válasz #2 Dátum: 2012. március 23. - 14:33:28 »
0 Show voters
Nem mûködiK! Pedig most így van..
[pawn]#include a_samp
new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó
public OnFilterScriptInit ( )
{
  print ( \"my filterscript\" );
  ConnectNPC ( \"MyFirstNPC\", \"npcmlesz\" );
  MyFirstNPCVehicle = AddStaticVehicle(562,2309.3923,1390.6970,42.4801,357.4796,126,0); //
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"MyFirstNPC\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
    }
    return 1;
  }
  // Ha a játékos normális játékos, azaz nem NPC játékos, azok funkciói itt lesznek
  return 1;
}[/pawn]
[pawn]#define RECORDING \"npcmlesz\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif[/pawn]

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
MI a baj az NPC-vel?
« Válasz #3 Dátum: 2012. március 23. - 14:34:40 »
0 Show voters
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif
ha kocsis csak ennyi kell:
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
így nézd meg

MI a baj az NPC-vel?
« Válasz #4 Dátum: 2012. március 23. - 14:40:57 »
0 Show voters
A kocsi ott van de NPc nincs

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
MI a baj az NPC-vel?
« Válasz #5 Dátum: 2012. március 23. - 14:43:46 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dead date=1332509680\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
így nézd meg
 
Így? :D
másik hiba:  nem ott van a kocsi ahol el van kezdve a rec

MI a baj az NPC-vel?
« Válasz #6 Dátum: 2012. március 23. - 14:45:07 »
0 Show voters
Ezt most nem értem, mikor elkezdem felvenni akkor még mielõtt beirnám hogy /vrecord Dobjak egy Save-t?

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
MI a baj az NPC-vel?
« Válasz #7 Dátum: 2012. március 23. - 14:46:06 »
0 Show voters
igen.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal