#define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazásapublic OnRecordingPlaybackEnd ( ){ StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0;}#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } public OnNPCExitVehicle ( ) { StopRecordingPlayback ( ); return 0; }#else // Viszont ha gyalogos public OnNPCSpawn ( ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; }#endif
#include a_samp new MyFirstNPCVehicle; // Globális változópublic OnFilterScriptInit ( ){ print ( \"my filterscript\" ); ConnectNPC ( \"MyFirstNPC\", \"npcmlesz\" ); MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000 ); return 1;}public OnPlayerSpawn ( playerid ){ if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba if ( !strcmp ( npcname, \"MyFirstNPC\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel { PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe } return 1; } // Ha a játékos normális játékos, azaz nem NPC játékos, azok funkciói itt lesznek return 1;}
#include <a_samp>new Text3D:label1[MAX_PLAYERS];public OnFilterScriptInit ( ){ ConnectNPC(\"MyFirstNPC\", \"npcmlesz\"); return 1;}public OnPlayerSpawn ( playerid ){ if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"MyFirstNPC\", true ) ) { label1[playerid] = Create3DTextLabel(\"MyFirstNPC\", 0x2bff00AA, 20.0, 30.0, 40.0, 60.0, 0); // npc fölé a neve Attach3DTextLabelToPlayer(label1[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7); SetPlayerSkin(playerid, 122); // npc skine } return 1; } return 1;}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } public OnNPCExitVehicle ( ) { StopRecordingPlayback ( ); return 0; } public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } public OnNPCExitVehicle ( ) { StopRecordingPlayback ( ); return 0; }így nézd meg