Megcsintem 1. NPC-m de nincs bennt a szerver-be nah a kódokat mutatom.
Van egy \"npcmlesz.rec\" fájl benne van az npcmodes/recording -ba
Van egy FS em, simán az npcmodes mappába npcteszt. \"amx\", \"pwn\"
Tartalma:
#define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
return 0;
}
#else // Viszont ha gyalogos
public OnNPCSpawn ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#endif
És van egy FS em külön ami neve \"asd.amx\"
Tartalma:
#include a_samp
new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó
public OnFilterScriptInit ( )
{
print ( \"my filterscript\" );
ConnectNPC ( \"MyFirstNPC\", \"npcmlesz\" );
MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000 );
return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
if ( !strcmp ( npcname, \"MyFirstNPC\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
{
PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
}
return 1;
}
// Ha a játékos normális játékos, azaz nem NPC játékos, azok funkciói itt lesznek
return 1;
}
Mi baj lehet?? Elõre is kössz!
#define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
mynpc -t átírod npcmlesz
és ami az npmodesba megy abból kiszeded amelyik nem kell (gyalogos vagy kocsis)
FS ben
MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000 );
a coordinátákat átterszed arra ahol indul a rec (autó esetén)
Hapedig gyalogos:
#include <a_samp>
new Text3D:label1[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit ( )
{
ConnectNPC(\"MyFirstNPC\", \"npcmlesz\");
return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
if ( !strcmp ( npcname, \"MyFirstNPC\", true ) )
{
label1[playerid] = Create3DTextLabel(\"MyFirstNPC\", 0x2bff00AA, 20.0, 30.0, 40.0, 60.0, 0); // npc fölé a neve
Attach3DTextLabelToPlayer(label1[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
SetPlayerSkin(playerid, 122); // npc skine
}
return 1;
}
return 1;
}