Szevasztok emberek!
Kitaláltam egy szupi cuccot ami ha mûködne, lehetne létrehozni hó objectet négyzet alakút.
Elõször is valahogyan meg kellene oldani, hogy amilyen objectet lekérsz azt ki lehessen fehéríteni egy paranccsal pl. /feher
Ekkor az object teljesen világos lesz és úgy tünne mintha fehér lenne.
breadfishs féle object editort használok ez egy ingame object editor.
Ebbe van egy olyan parancs, hogy /ostick ez felvilágosítja az objectet és hozzácsatolja a játékoshoz.
Kód:
//kiadja a parancsot
else if (strcmp(cmd, \"/ostick\", true) == 0) {
new Float:distance;
set(syntax, GetLMsg(playerid,MSG_SYNTAX));
strcat(syntax, \": /ostick \");
strcat(syntax, GetLMsg(playerid,DESC_STICK));
//beállítja a távolságot az object és a player között
cmd = strtok(cmdtext, idx);
if (!(strlen(cmd))) {
distance = 2;
} else {
distance = floatstr(cmd);
}
//ha lemégsézed
CancelEditObject(playerid);
//talán itt van amit keresek???
gEditingObject[playerid][stickDistance] = distance;
gEditingObject[playerid][stuck] = true;
//hozzácsatolja a playerhez az objectet.
AttachObjectToPlayer(gObjects[gEditingObject[playerid][object_id]][id_o],playerid, 0, gEditingObject[playerid][stickDistance], 0, 0, 0, 0);
//elvégzi
SystemMessage(playerid, GetLMsg(playerid,MSG_STICK), COLOR_YELLOW);
return 1;
}
Nem tudom hol van az, ami kifehéríti az objectet.
Van ilyen?
Videó:
http://www.youtube.com/watch?v=lE-PZpq7kTk