GetVehicleDistanceFromPoint függvény kiszámítja, hogy egy adott jármû milyen messze van egy adott pontól.
IsPlayerInRangeOfPoint függvény ellenõrzi, hogy az adott játékos benne van-e az adott sugarú körben.
Egy példakód tõlem IsPlayerInRangeOfPoint függvény használatával:
CMD:jarmu(playerid,params[])
{
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
if(i != INVALID_VEHICLE_ID)
{
new Float:POS[3];
GetVehiclePos(i,POS[0],POS[1],POS[2]); //lekéri a jármû pozícióját
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10.0,POS[0],POS[1],POS[2])) //lekéri, hogy a játékos benne van-e az adott sugarú körben
{
new str_[144];
format(str_,sizeof(str_),\"%d azonosítójú jármû van a közeledben\",i);
SendClientMessage(playerid,-1,str_);
break; //leállítjuk a ciklust
}
}
}
return 1;
}