- 
				Hogy lehet megoldani, hogy ha a játékosnak kevés az élete adjon be egy animációt, és hogy be lehessen tenni a mentõ autóba de ne sofõrként?
			
 
			
			- 
				hogy érted ne sofõrként?
			
 
			
			- 
				
    #include <a_samp>
    #include <zcmd>
    #include <sscanf2>
    new bool: animban[MAX_PLAYERS];
    if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
    {
    ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
    animban[playerid] = true;
    }
     
    CMD:berak(playerid, params[])
    {
    new id;
    if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /berak [id]\");
    if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat??\");
    if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem található ID.\");
    else {
    if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Sofõrként nem lehet\");
    if(animban[playerid] = true);
    else {
    PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid));
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Beraktad.\");
    SendClientMessage(id, -1, \"Beraktak.\");
    animban[playerid] = false;
    }
    }
    return 1;
    }
     
 
Rakd bele a mentõs munkád változóját.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 25. - 19:34:55 )
hogy érted ne sofõrként?
 
Úgy érti, hogy ha sofõr a játékos akkor ne tudja használni a parancsot.
			 
			
			- 
				Nem úgy értetem hanem hogy minthogyha g-vel szállna be az autóval.
			
 
			
			- 
				Így is berakja az autóba a játékost. Máshogy nem lehet megoldani.
			
 
			
			- 
				(2184) : error 010: invalid function or declaration
 
   if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
 
Mi a baj, hova kéne tenni?
			 
			
			- 
				Próbáld meg OnPlayerUpdate alatt
			
 
			
			- 
				(896) : warning 211: possibly unintended assignment
(896) : error 036: empty statement
 
    if(animban[playerid] = true);
 
Ezzel mi a baj?
			 
			
			- 
				
if(animban[playerid] == true)
-re írd át. Elnéztem kicsit.
			 
			
			- 
				(897) : error 029: invalid expression, assumed zero
(898) : warning 202: number of arguments does not match definition
(1468) : warning 202: number of arguments does not match definition
 
897    else {
898    PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid));
1468  if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
 
Most ez van.
			 
			
			- 
				
      897    else {
      898    PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid),2);
new Float:asd;
GetPlayerHealth(playerid,asd);
      1468  if(asd> 10)
			 
			
			- 
				(897) : error 029: invalid expression, assumed zero
(898) : error 036: empty statement
Már csak ez van.
			 
			
			- 
				AZ csak egy példa írd át  :tantrum: :tantrum:  :thumbsup: :thumbsup:
			
 
			
			- 
				Hogy lehet megoldani, hogy ha a játékosnak kevés az élete adjon be egy animációt, és hogy be lehessen tenni a mentõ autóba de ne sofõrként?
			
 
			
			- 
				hogy érted ne sofõrként?
			
 
			
			- 
				
    #include <a_samp>
    #include <zcmd>
    #include <sscanf2>
    new bool: animban[MAX_PLAYERS];
    if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
    {
    ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
    animban[playerid] = true;
    }
     
    CMD:berak(playerid, params[])
    {
    new id;
    if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /berak [id]\");
    if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat??\");
    if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem található ID.\");
    else {
    if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Sofõrként nem lehet\");
    if(animban[playerid] = true);
    else {
    PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid));
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Beraktad.\");
    SendClientMessage(id, -1, \"Beraktak.\");
    animban[playerid] = false;
    }
    }
    return 1;
    }
     
 
Rakd bele a mentõs munkád változóját.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 25. - 19:34:55 )
hogy érted ne sofõrként?
 
Úgy érti, hogy ha sofõr a játékos akkor ne tudja használni a parancsot.
			 
			
			- 
				Nem úgy értetem hanem hogy minthogyha g-vel szállna be az autóval.
			
 
			
			- 
				Így is berakja az autóba a játékost. Máshogy nem lehet megoldani.
			
 
			
			- 
				(2184) : error 010: invalid function or declaration
 
   if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
 
Mi a baj, hova kéne tenni?
			 
			
			- 
				Próbáld meg OnPlayerUpdate alatt
			
 
			
			- 
				(896) : warning 211: possibly unintended assignment
(896) : error 036: empty statement
 
    if(animban[playerid] = true);
 
Ezzel mi a baj?
			 
			
			- 
				
if(animban[playerid] == true)
-re írd át. Elnéztem kicsit.
			 
			
			- 
				(897) : error 029: invalid expression, assumed zero
(898) : warning 202: number of arguments does not match definition
(1468) : warning 202: number of arguments does not match definition
 
897    else {
898    PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid));
1468  if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
 
Most ez van.
			 
			
			- 
				
      897    else {
      898    PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid),2);
new Float:asd;
GetPlayerHealth(playerid,asd);
      1468  if(asd> 10)
			 
			
			- 
				(897) : error 029: invalid expression, assumed zero
(898) : error 036: empty statement
Már csak ez van.
			 
			
			- 
				AZ csak egy példa írd át  :tantrum: :tantrum:  :thumbsup: :thumbsup:
			
 
			
			- 
				off: Ne hozászoláshunterkedj
 
  else {
  PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid));
 
Ezeket ha átírom nem lesz jó.
			 
			
			- 
				
/beránt parancs az nem jó?? .D
			 
			
			- 
				Inkább ne írj ha nem tudod mirõl van szó.
			
 
			
			- 
				
  PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid), 2);
			 
			
			- 
				897) : error 029: invalid expression, assumed zero
 
    else
 
Evvel mi a baj?
			 
			
			- 
				Magyarra fordítva az error: érvénytelen kifejezés, feltételezetten nulla.
Pedig semmi baj nincsen vele. Talán az elõtte lévõ sorban.
			 
			
			- 
				
   if(animban[playerid] == true)
 
Ezzel lenne a baj?
			 
			
			- 
				Vedd ki az \"animban\" változót és úgy próbáld meg.
			
 
			
			- 
				Az a baj, hogy az animációt akkor is beteszi, mikor tele van az életem.
			
 
			
			- 
				
if(animban[playerid] == true)
{
// ha animban van
PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid), 2);
}
else
{
// ha nincs animban..
}
			 
			
			- 
				Az erroros.
			
 
			
			- 
				Bemásolnád az egészet?
			
 
			
			- 
				
 
    #include <a_samp>
    #include <zcmd>
    #include <sscanf2>
    new bool: animban[MAX_PLAYERS];
    if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
    {
    ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
    animban[playerid] = true;
    }
     
    CMD:berak(playerid, params[])
    {
    new id;
    if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /berak [id]\");
    if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat??\");
    if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem található ID.\");
    else {
    if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Sofõrként nem lehet\");
    if(animban[playerid] = true);
    else {
    PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid));
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Beraktad.\");
    SendClientMessage(id, -1, \"Beraktak.\");
    animban[playerid] = false;
    }
    }
    return 1;
    }
     
 
Rakd bele a mentõs munkád változóját.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 25. - 19:34:55 )
hogy érted ne sofõrként?
 
Úgy érti, hogy ha sofõr a játékos akkor ne tudja használni a parancsot.
 
[/quote]
Itt van de ez erorros.
			
 
			
			- 
				Szép lenne, ha ez mûködne.
A lekérés semmi eljárásba nincs betéve. Dettó nincs mikor lefusson, szintaktikailag hibásnak érzékeli, mert nincsenek ilyen paraméterek a semmiben.
Valami eljárásba kell tenni.
			 
			
			- 
				És milyen eljárásba kéne tenni?
			
 
			
			- 
				Például egy timert csinálsz!
Így:
 
forward Anim(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetTimerEx(\"Anim\",2500,true,\"i\",playerid);
}
public Anim(playerid)
{
     if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
    {
    ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
    animban[playerid] = true;
    }
}
			 
			
			- 
				(2239) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
     if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
			 
			
			- 
				
forward Anim(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetTimerEx(\"Anim\",2500,true,\"i\",playerid);
}
public Anim(playerid)
{
    new Float:health;
    GetPlayerHealth(playerid,health);
    if(health < 10)
    {
    ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
    animban[playerid] = true;
    }
}
			 
			
			- 
				
new Float: health;
GetPlayerHealth(playerid, health);
if(health > 10)
 
E.: Megelõztek. :D
			 
			
			- 
				De amúgy meg ez az hogy :
 
if(health > 10) //Ha nagyobb az élete mint 10 akkor animba esik xD Ez így nem jó!
 
Így kell :
 
if(health < 10)//ha kisebb az élete mint 10
			 
			
			- 
				Ja igen, elnéztem :D Köszi.
			
 
			
			- 
				Valami nem jó mert nem megy le az élete.
			
 
			
			- 
				Kifejtenéd bõvebben...
			
 
			
			- 
				nem 
if(heal < 10
 hanem 
if(heal <= 10)
			 
			
			- 
				Az tök mindegy csak most akkor ha egyenlõ tízzel akkor is animba megy...