GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: N@rbirock - 2012. Május 25. - 19:25:55

Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Május 25. - 19:25:55
Hogy lehet megoldani, hogy ha a játékosnak kevés az élete adjon be egy animációt, és hogy be lehessen tenni a mentõ autóba de ne sofõrként?
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: Cappsy - 2012. Május 25. - 19:32:51
hogy érted ne sofõrként?
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: JBauer - 2012. Május 25. - 19:34:31
    #include <a_samp>
    #include <zcmd>
    #include <sscanf2>
    new bool: animban[MAX_PLAYERS];
    if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
    {
    ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
    animban[playerid] = true;
    }
     
    CMD:berak(playerid, params[])
    {
    new id;
    if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /berak [id]\");
    if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat??\");
    if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem található ID.\");
    else {
    if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Sofõrként nem lehet\");
    if(animban[playerid] = true);
    else {
    PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid));
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Beraktad.\");
    SendClientMessage(id, -1, \"Beraktak.\");
    animban[playerid] = false;
    }
    }
    return 1;
    }
     

 
Rakd bele a mentõs munkád változóját.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Május 25. - 19:34:55 )

Idézetet írta: cappsy date=1337967171\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21937\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hogy érted ne sofõrként?
 
Úgy érti, hogy ha sofõr a játékos akkor ne tudja használni a parancsot.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Május 25. - 19:37:32
Nem úgy értetem hanem hogy minthogyha g-vel szállna be az autóval.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: JBauer - 2012. Május 25. - 19:43:52
Így is berakja az autóba a játékost. Máshogy nem lehet megoldani.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Május 25. - 21:07:40
(2184) : error 010: invalid function or declaration
 
   if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)

 
Mi a baj, hova kéne tenni?
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: zeteni - 2012. Május 25. - 21:09:02
Próbáld meg OnPlayerUpdate alatt
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Május 25. - 21:23:49
(896) : warning 211: possibly unintended assignment
(896) : error 036: empty statement
 
    if(animban[playerid] = true);

 
Ezzel mi a baj?
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: JBauer - 2012. Május 25. - 21:28:23
if(animban[playerid] == true)

-re írd át. Elnéztem kicsit.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Május 25. - 21:31:56
(897) : error 029: invalid expression, assumed zero
(898) : warning 202: number of arguments does not match definition
(1468) : warning 202: number of arguments does not match definition
 
897    else {
898    PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid));
1468  if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)

 
Most ez van.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: Benceee - 2012. Május 25. - 21:35:43
      897    else {
      898    PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid),2);
new Float:asd;
GetPlayerHealth(playerid,asd);
      1468  if(asd> 10)
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Május 25. - 21:41:21
(897) : error 029: invalid expression, assumed zero
(898) : error 036: empty statement
Már csak ez van.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: Cappsy - 2012. Május 25. - 22:04:19
AZ csak egy példa írd át  :tantrum: :tantrum:  :thumbsup: :thumbsup:
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Május 25. - 19:25:55
Hogy lehet megoldani, hogy ha a játékosnak kevés az élete adjon be egy animációt, és hogy be lehessen tenni a mentõ autóba de ne sofõrként?
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: Cappsy - 2012. Május 25. - 19:32:51
hogy érted ne sofõrként?
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: JBauer - 2012. Május 25. - 19:34:31
    #include <a_samp>
    #include <zcmd>
    #include <sscanf2>
    new bool: animban[MAX_PLAYERS];
    if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
    {
    ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
    animban[playerid] = true;
    }
     
    CMD:berak(playerid, params[])
    {
    new id;
    if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /berak [id]\");
    if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat??\");
    if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem található ID.\");
    else {
    if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Sofõrként nem lehet\");
    if(animban[playerid] = true);
    else {
    PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid));
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Beraktad.\");
    SendClientMessage(id, -1, \"Beraktak.\");
    animban[playerid] = false;
    }
    }
    return 1;
    }
     

 
Rakd bele a mentõs munkád változóját.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Május 25. - 19:34:55 )

Idézetet írta: cappsy date=1337967171\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21937\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hogy érted ne sofõrként?
 
Úgy érti, hogy ha sofõr a játékos akkor ne tudja használni a parancsot.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Május 25. - 19:37:32
Nem úgy értetem hanem hogy minthogyha g-vel szállna be az autóval.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: JBauer - 2012. Május 25. - 19:43:52
Így is berakja az autóba a játékost. Máshogy nem lehet megoldani.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Május 25. - 21:07:40
(2184) : error 010: invalid function or declaration
 
   if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)

 
Mi a baj, hova kéne tenni?
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: zeteni - 2012. Május 25. - 21:09:02
Próbáld meg OnPlayerUpdate alatt
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Május 25. - 21:23:49
(896) : warning 211: possibly unintended assignment
(896) : error 036: empty statement
 
    if(animban[playerid] = true);

 
Ezzel mi a baj?
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: JBauer - 2012. Május 25. - 21:28:23
if(animban[playerid] == true)

-re írd át. Elnéztem kicsit.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Május 25. - 21:31:56
(897) : error 029: invalid expression, assumed zero
(898) : warning 202: number of arguments does not match definition
(1468) : warning 202: number of arguments does not match definition
 
897    else {
898    PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid));
1468  if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)

 
Most ez van.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: Benceee - 2012. Május 25. - 21:35:43
      897    else {
      898    PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid),2);
new Float:asd;
GetPlayerHealth(playerid,asd);
      1468  if(asd> 10)
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Május 25. - 21:41:21
(897) : error 029: invalid expression, assumed zero
(898) : error 036: empty statement
Már csak ez van.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: Cappsy - 2012. Május 25. - 22:04:19
AZ csak egy példa írd át  :tantrum: :tantrum:  :thumbsup: :thumbsup:
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Május 25. - 22:07:31
off: Ne hozászoláshunterkedj
 
  else {
  PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid));

 
Ezeket ha átírom nem lesz jó.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: Cappsy - 2012. Május 25. - 22:11:40
/beránt parancs az nem jó?? .D
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Május 25. - 22:20:41
Inkább ne írj ha nem tudod mirõl van szó.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: JBauer - 2012. Május 25. - 22:52:20
  PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid), 2);
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Május 26. - 07:10:49
897) : error 029: invalid expression, assumed zero
 
    else

 
Evvel mi a baj?
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: JBauer - 2012. Május 26. - 08:32:24
Magyarra fordítva az error: érvénytelen kifejezés, feltételezetten nulla.
Pedig semmi baj nincsen vele. Talán az elõtte lévõ sorban.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Május 26. - 08:33:06
   if(animban[playerid] == true)

 
Ezzel lenne a baj?
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: JBauer - 2012. Május 26. - 08:37:19
Vedd ki az \"animban\" változót és úgy próbáld meg.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Május 27. - 12:00:08
Az a baj, hogy az animációt akkor is beteszi, mikor tele van az életem.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: Benceee - 2012. Május 27. - 12:27:45
if(animban[playerid] == true)
{
// ha animban van
PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid), 2);
}
else
{
// ha nincs animban..
}
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Május 27. - 13:17:34
Az erroros.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: zeteni - 2012. Május 29. - 15:35:45
Bemásolnád az egészet?
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Május 30. - 19:44:46
Idézetet írta: JBauer date=1337967271\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21937\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

    #include <a_samp>
    #include <zcmd>
    #include <sscanf2>
    new bool: animban[MAX_PLAYERS];
    if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
    {
    ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
    animban[playerid] = true;
    }
     
    CMD:berak(playerid, params[])
    {
    new id;
    if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /berak [id]\");
    if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat??\");
    if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem található ID.\");
    else {
    if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Sofõrként nem lehet\");
    if(animban[playerid] = true);
    else {
    PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid));
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Beraktad.\");
    SendClientMessage(id, -1, \"Beraktak.\");
    animban[playerid] = false;
    }
    }
    return 1;
    }
     

 
Rakd bele a mentõs munkád változóját.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Május 25. - 19:34:55 )


hogy érted ne sofõrként?
 
Úgy érti, hogy ha sofõr a játékos akkor ne tudja használni a parancsot.
 
[/quote]
Itt van de ez erorros.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: Benceee - 2012. Május 31. - 20:09:28
Szép lenne, ha ez mûködne.
A lekérés semmi eljárásba nincs betéve. Dettó nincs mikor lefusson, szintaktikailag hibásnak érzékeli, mert nincsenek ilyen paraméterek a semmiben.
Valami eljárásba kell tenni.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Június 01. - 12:18:14
És milyen eljárásba kéne tenni?
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: Norby - 2012. Június 02. - 10:18:41
Például egy timert csinálsz!
Így:
 
forward Anim(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetTimerEx(\"Anim\",2500,true,\"i\",playerid);
}
public Anim(playerid)
{
     if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
    {
    ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
    animban[playerid] = true;
    }
}
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Június 02. - 11:45:54
(2239) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
     if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: Norby - 2012. Június 02. - 11:48:11

forward Anim(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetTimerEx(\"Anim\",2500,true,\"i\",playerid);
}
public Anim(playerid)
{
    new Float:health;
    GetPlayerHealth(playerid,health);
    if(health < 10)
    {
    ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
    animban[playerid] = true;
    }
}
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: JBauer - 2012. Június 02. - 11:49:19
new Float: health;
GetPlayerHealth(playerid, health);
if(health > 10)

 
E.: Megelõztek. :D
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: Norby - 2012. Június 02. - 11:52:30
De amúgy meg ez az hogy :
 
if(health > 10) //Ha nagyobb az élete mint 10 akkor animba esik xD Ez így nem jó!

 
Így kell :
 
if(health < 10)//ha kisebb az élete mint 10
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: JBauer - 2012. Június 02. - 11:58:56
Ja igen, elnéztem :D Köszi.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: N@rbirock - 2012. Június 02. - 13:34:00
Valami nem jó mert nem megy le az élete.
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: Norby - 2012. Június 02. - 14:29:14
Kifejtenéd bõvebben...
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: Kovacs_Bela - 2012. Június 02. - 17:27:28
nem
if(heal < 10

 hanem
if(heal <= 10)
Cím: Mentõ munkához kocsiba tétel
Írta: Norby - 2012. Június 02. - 17:29:23
Az tök mindegy csak most akkor ha egyenlõ tízzel akkor is animba megy...