-
Hogy lehet megoldani, hogy ha a játékosnak kevés az élete adjon be egy animációt, és hogy be lehessen tenni a mentõ autóba de ne sofõrként?
-
hogy érted ne sofõrként?
-
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
new bool: animban[MAX_PLAYERS];
if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
{
ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
animban[playerid] = true;
}
CMD:berak(playerid, params[])
{
new id;
if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /berak [id]\");
if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat??\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem található ID.\");
else {
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Sofõrként nem lehet\");
if(animban[playerid] = true);
else {
PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid));
SendClientMessage(playerid, -1, \"Beraktad.\");
SendClientMessage(id, -1, \"Beraktak.\");
animban[playerid] = false;
}
}
return 1;
}
Rakd bele a mentõs munkád változóját.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Május 25. - 19:34:55 )
hogy érted ne sofõrként?
Úgy érti, hogy ha sofõr a játékos akkor ne tudja használni a parancsot.
-
Nem úgy értetem hanem hogy minthogyha g-vel szállna be az autóval.
-
Így is berakja az autóba a játékost. Máshogy nem lehet megoldani.
-
(2184) : error 010: invalid function or declaration
if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
Mi a baj, hova kéne tenni?
-
Próbáld meg OnPlayerUpdate alatt
-
(896) : warning 211: possibly unintended assignment
(896) : error 036: empty statement
if(animban[playerid] = true);
Ezzel mi a baj?
-
if(animban[playerid] == true)
-re írd át. Elnéztem kicsit.
-
(897) : error 029: invalid expression, assumed zero
(898) : warning 202: number of arguments does not match definition
(1468) : warning 202: number of arguments does not match definition
897 else {
898 PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid));
1468 if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
Most ez van.
-
897 else {
898 PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid),2);
new Float:asd;
GetPlayerHealth(playerid,asd);
1468 if(asd> 10)
-
(897) : error 029: invalid expression, assumed zero
(898) : error 036: empty statement
Már csak ez van.
-
AZ csak egy példa írd át :tantrum: :tantrum: :thumbsup: :thumbsup:
-
Hogy lehet megoldani, hogy ha a játékosnak kevés az élete adjon be egy animációt, és hogy be lehessen tenni a mentõ autóba de ne sofõrként?
-
hogy érted ne sofõrként?
-
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
new bool: animban[MAX_PLAYERS];
if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
{
ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
animban[playerid] = true;
}
CMD:berak(playerid, params[])
{
new id;
if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /berak [id]\");
if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat??\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem található ID.\");
else {
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Sofõrként nem lehet\");
if(animban[playerid] = true);
else {
PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid));
SendClientMessage(playerid, -1, \"Beraktad.\");
SendClientMessage(id, -1, \"Beraktak.\");
animban[playerid] = false;
}
}
return 1;
}
Rakd bele a mentõs munkád változóját.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Május 25. - 19:34:55 )
hogy érted ne sofõrként?
Úgy érti, hogy ha sofõr a játékos akkor ne tudja használni a parancsot.
-
Nem úgy értetem hanem hogy minthogyha g-vel szállna be az autóval.
-
Így is berakja az autóba a játékost. Máshogy nem lehet megoldani.
-
(2184) : error 010: invalid function or declaration
if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
Mi a baj, hova kéne tenni?
-
Próbáld meg OnPlayerUpdate alatt
-
(896) : warning 211: possibly unintended assignment
(896) : error 036: empty statement
if(animban[playerid] = true);
Ezzel mi a baj?
-
if(animban[playerid] == true)
-re írd át. Elnéztem kicsit.
-
(897) : error 029: invalid expression, assumed zero
(898) : warning 202: number of arguments does not match definition
(1468) : warning 202: number of arguments does not match definition
897 else {
898 PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid));
1468 if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
Most ez van.
-
897 else {
898 PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid),2);
new Float:asd;
GetPlayerHealth(playerid,asd);
1468 if(asd> 10)
-
(897) : error 029: invalid expression, assumed zero
(898) : error 036: empty statement
Már csak ez van.
-
AZ csak egy példa írd át :tantrum: :tantrum: :thumbsup: :thumbsup:
-
off: Ne hozászoláshunterkedj
else {
PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid));
Ezeket ha átírom nem lesz jó.
-
/beránt parancs az nem jó?? .D
-
Inkább ne írj ha nem tudod mirõl van szó.
-
PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid), 2);
-
897) : error 029: invalid expression, assumed zero
else
Evvel mi a baj?
-
Magyarra fordítva az error: érvénytelen kifejezés, feltételezetten nulla.
Pedig semmi baj nincsen vele. Talán az elõtte lévõ sorban.
-
if(animban[playerid] == true)
Ezzel lenne a baj?
-
Vedd ki az \"animban\" változót és úgy próbáld meg.
-
Az a baj, hogy az animációt akkor is beteszi, mikor tele van az életem.
-
if(animban[playerid] == true)
{
// ha animban van
PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid), 2);
}
else
{
// ha nincs animban..
}
-
Az erroros.
-
Bemásolnád az egészet?
-
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
new bool: animban[MAX_PLAYERS];
if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
{
ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
animban[playerid] = true;
}
CMD:berak(playerid, params[])
{
new id;
if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /berak [id]\");
if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat??\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem található ID.\");
else {
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Sofõrként nem lehet\");
if(animban[playerid] = true);
else {
PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid));
SendClientMessage(playerid, -1, \"Beraktad.\");
SendClientMessage(id, -1, \"Beraktak.\");
animban[playerid] = false;
}
}
return 1;
}
Rakd bele a mentõs munkád változóját.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Május 25. - 19:34:55 )
hogy érted ne sofõrként?
Úgy érti, hogy ha sofõr a játékos akkor ne tudja használni a parancsot.
[/quote]
Itt van de ez erorros.
-
Szép lenne, ha ez mûködne.
A lekérés semmi eljárásba nincs betéve. Dettó nincs mikor lefusson, szintaktikailag hibásnak érzékeli, mert nincsenek ilyen paraméterek a semmiben.
Valami eljárásba kell tenni.
-
És milyen eljárásba kéne tenni?
-
Például egy timert csinálsz!
Így:
forward Anim(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetTimerEx(\"Anim\",2500,true,\"i\",playerid);
}
public Anim(playerid)
{
if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
{
ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
animban[playerid] = true;
}
}
-
(2239) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
-
forward Anim(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetTimerEx(\"Anim\",2500,true,\"i\",playerid);
}
public Anim(playerid)
{
new Float:health;
GetPlayerHealth(playerid,health);
if(health < 10)
{
ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
animban[playerid] = true;
}
}
-
new Float: health;
GetPlayerHealth(playerid, health);
if(health > 10)
E.: Megelõztek. :D
-
De amúgy meg ez az hogy :
if(health > 10) //Ha nagyobb az élete mint 10 akkor animba esik xD Ez így nem jó!
Így kell :
if(health < 10)//ha kisebb az élete mint 10
-
Ja igen, elnéztem :D Köszi.
-
Valami nem jó mert nem megy le az élete.
-
Kifejtenéd bõvebben...
-
nem
if(heal < 10
hanem
if(heal <= 10)
-
Az tök mindegy csak most akkor ha egyenlõ tízzel akkor is animba megy...