Szerző Téma: Újabb interior gond!  (Megtekintve 456 alkalommal)

Újabb interior gond!
« Dátum: 2012. November 26. - 21:05:18 »
0 Show voters
Sziasztok a segítségeteket kérem abban, hogy miért van az, hogy csak én tudok bemenni az interiorba másik player haverom meg nem. Nem értem onplayerupdate alól átírtam mert az ugye többször meghívja a dolgokat és laggot okozhat ezért így oldottam meg:
 

forward Interiors(playerid);
SetTimer(\"Interiors\", 500, 1);
//============================Interior enter/exit=============================//
public Interiors(playerid)
{
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1,363.4137,-74.5788,1001.5078)) //kilépés a burgershotból
{
SetPlayerPos(playerid,1199.5190,-920.8154,43.1076);
SetPlayerInterior(playerid,0);
}
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.5,1199.2041,-918.1465,43.1235)) //belépés a burgershotba
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SetPlayerPos(playerid,364.2682,-73.8755,1001.5078);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 356.5904);
SetPlayerInterior(playerid,10);
}
}
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.5,2304.6904,-16.2520,26.7422)) //kilépés a bankbból
{
SetPlayerPos(playerid,1423.4293,-1623.6616,13.5469);
SetPlayerInterior(playerid,0);
}
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.5,1419.1999511719,-1623.8000488281,12.5)) //belépés a bankba
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SetPlayerPos(playerid,2306.7278,-15.8792,26.7496);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 273.2465);
SetPlayerInterior(playerid,0);
}
}
return 1;
}

 
Nem tudok rájönni, hogy mi lehet a baj, bele állok engem gond nélkül bedob de másokat nem. :)

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Újabb interior gond!
« Válasz #1 Dátum: 2012. November 26. - 21:12:57 »
0 Show voters
SetTimer(\"Interiors\", 500, 1);
helyett:
for(new x; x < MAX_PLAYERS; x++) SetTimerEx(\"Interiors\", 500, 1, \"i\", x);

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Újabb interior gond!
« Válasz #2 Dátum: 2012. November 26. - 21:25:44 »
0 Show voters
Nem a legjobb megoldás, mivel gyors timer van benne és minden játékosnál ellenõriz minden helyet, nem kritikus.
Pedró megoldása azért rossz, mert minden egyen játékosnak külön idõzítõje van.
Igaz, hogy mûködik, de egyszerûen felesleges és feleslegesen lassít.
 
forward Interiors();
SetTimer(\"Interiors\", 500, 1);
//============================Interior enter/exit=============================//
public Interiors()
{
for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++) if(IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i))
{
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1,363.4137,-74.5788,1001.5078)) //kilépés a burgershotból
        {
                SetPlayerPos(playerid,1199.5190,-920.8154,43.1076);
                SetPlayerInterior(playerid,0);
        }
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.5,1199.2041,-918.1465,43.1235)) //belépés a burgershotba
{
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
                SetPlayerPos(playerid,364.2682,-73.8755,1001.5078);
                SetPlayerFacingAngle(playerid, 356.5904);
                SetPlayerInterior(playerid,10);
        }
}
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.5,2304.6904,-16.2520,26.7422)) //kilépés a bankbból
    {
    SetPlayerPos(playerid,1423.4293,-1623.6616,13.5469);
    SetPlayerInterior(playerid,0);
      }
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.5,1419.1999511719,-1623.8000488281,12.5)) //belépés a bankba
{
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
                SetPlayerPos(playerid,2306.7278,-15.8792,26.7496);
                SetPlayerFacingAngle(playerid, 273.2465);
                SetPlayerInterior(playerid,0);
        }
}
}
return 1;
}

Újabb interior gond!
« Válasz #3 Dátum: 2012. November 26. - 22:08:09 »
0 Show voters
Köszönöm szépen!
[mod]Úgy látom sikerült megoldani a problémádat,ezért zárok.Ha esetleg megszeretnéd újra nyittatni,akkor írj egy PÜ-t.
kadaradam
[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 27. - 15:25:45 írta kadaradam »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal