-
Sziasztok!
Megpróbálom elmagyarázni, hogy mit szeretnék.. :D
Adott egy Dinivel lementett kocsi. Ha beülök a járműbe és beírom a parancsot, szeretném megkapni a számot, ami a kocsihoz tartozik.
Tehát:
CMD:id(playerid, params[])
{
new txt[128];
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new savedid = VehicleInfo[vehicleid][iD];
format(txt, sizeof(txt), \"Jármű ID: %d\", savedid);
SendClientMessage(playerid, -1, txt);
return 1;
}
Sajnos ez a gyakorlatban nem működik, mindig nullát ír. Ötletek? :/
-
A VehicleInfo jól be van húzva?
Biztos hogy nem 0 az ID?
-

Ha közvetlenül a fájlból hívom be az értéket, akkor is nullát ír...
-
VFile() jó fájlnevet ad ki?
-
Három kocsiból egynél ír 2-őt, de az nem hozzá tartozik.
-
:O
VFilet másold már be plez.
-
[gmod]Pawn codet ne hagyd le![/gmod]
stock VFile(vehicleid)
{
new Car[64];
format(Car,64,\"Vehicles/%d.ini\",vehicleid);
return Car;
}
A többi kódnál működik rendesen(Jármű létrehozása, mentése, stb).
-
Nincs ötletem.
Ha máshol működik, akkor másolj be egy olyan részt.
-
Na sikerült eljutni odáig, hogy minden létrehozott kocsinak adtam egy azonosítót, ami a játékos fájljába bele van írva.
Már csak azt kéne, hogy ebből a számból megtudjam, hogy épp benne ül-e.
PlayerInfo[playerid][Car1] //Car1 = Birtokolt jármű ID-je
VehicleInfo[vehicleid][iD] //Az előbbi szám, ami egyben megegyezik a kocsi fájljának nevével
-
Hát az egyszerű nem nagy dolog,
if(IsPlayerInVehicle(playerid,PlayerInfo[playerid][Car1])) print (\"A player a saLYát kocsiLYában van.\");
-
No igen, csak az a gond hogy a jármű ID(GetPlayerVehicleID) nem egyezik a lementett ID-vel(PlayerInfo). =(
-
enumerációba hozz létre egy vehicleid lehetőséget
és amikor létrehozod a fájlból való betöltésnél akkor a [vehicleid]= CreateVehicle oszt akkor azt az értéket adod be IsPlayerInVehicle-be
-
Végre sikerült! :D Köszönöm szépen mindkettőtöknek a segítséget! ;)