Szerző Téma: Mentett fájl nevének kiolvasása(jármű ID-é)  (Megtekintve 1604 alkalommal)

Mentett fájl nevének kiolvasása(jármű ID-é)
« Dátum: 2015. április 19. - 16:59:41 »
0 Show voters
Sziasztok!
Megpróbálom elmagyarázni, hogy mit szeretnék.. :D
Adott egy Dinivel lementett kocsi. Ha beülök a járműbe és beírom a parancsot, szeretném megkapni a számot, ami a kocsihoz tartozik.
Tehát:
 
CMD:id(playerid, params[])
{
        new txt[128];
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new savedid = VehicleInfo[vehicleid][iD];
format(txt, sizeof(txt), \"Jármű ID: %d\", savedid);
SendClientMessage(playerid, -1, txt);
return 1;
}

 
Sajnos ez a gyakorlatban nem működik,  mindig nullát ír. Ötletek? :/
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 19. - 17:21:43 írta anGeL »

Mentett fájl nevének kiolvasása(jármű ID-é)
« Válasz #1 Dátum: 2015. április 19. - 19:08:19 »
0 Show voters
A VehicleInfo jól be van húzva?
Biztos hogy nem 0 az ID?

Mentett fájl nevének kiolvasása(jármű ID-é)
« Válasz #2 Dátum: 2015. április 19. - 19:15:50 »
0 Show voters
\"3234894322_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Ha közvetlenül a fájlból hívom be az értéket, akkor is nullát ír...
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 19. - 19:17:33 írta sticky2 »

Mentett fájl nevének kiolvasása(jármű ID-é)
« Válasz #3 Dátum: 2015. április 19. - 19:25:33 »
+1 Show voters
VFile() jó fájlnevet ad ki?

Mentett fájl nevének kiolvasása(jármű ID-é)
« Válasz #4 Dátum: 2015. április 19. - 19:49:45 »
0 Show voters
Három kocsiból egynél ír 2-őt, de az nem hozzá tartozik.
\"752993837sa-mp-003_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

Mentett fájl nevének kiolvasása(jármű ID-é)
« Válasz #5 Dátum: 2015. április 19. - 19:50:48 »
0 Show voters
:O
VFilet másold már be plez.

Mentett fájl nevének kiolvasása(jármű ID-é)
« Válasz #6 Dátum: 2015. április 19. - 19:53:39 »
0 Show voters
[gmod]Pawn codet ne hagyd le![/gmod]
 
stock VFile(vehicleid)
{
        new Car[64];
        format(Car,64,\"Vehicles/%d.ini\",vehicleid);
        return Car;
}

 
A többi kódnál működik rendesen(Jármű létrehozása, mentése, stb).
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 23. - 16:52:16 írta anGeL »

Mentett fájl nevének kiolvasása(jármű ID-é)
« Válasz #7 Dátum: 2015. április 20. - 09:35:01 »
0 Show voters
Nincs ötletem.
Ha máshol működik, akkor másolj be egy olyan részt.

Mentett fájl nevének kiolvasása(jármű ID-é)
« Válasz #8 Dátum: 2015. április 23. - 16:42:02 »
0 Show voters
Na sikerült eljutni odáig, hogy minden létrehozott kocsinak adtam egy azonosítót, ami a játékos fájljába bele van írva.
Már csak azt kéne, hogy ebből a számból megtudjam, hogy épp benne ül-e.
 
   PlayerInfo[playerid][Car1] //Car1 = Birtokolt jármű ID-je
VehicleInfo[vehicleid][iD] //Az előbbi szám, ami egyben megegyezik a kocsi fájljának nevével
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 23. - 16:51:57 írta anGeL »

Mentett fájl nevének kiolvasása(jármű ID-é)
« Válasz #9 Dátum: 2015. április 23. - 16:49:08 »
+1 Show voters
Hát az egyszerű nem nagy dolog,
 
if(IsPlayerInVehicle(playerid,PlayerInfo[playerid][Car1])) print (\"A player a saLYát kocsiLYában van.\");

Mentett fájl nevének kiolvasása(jármű ID-é)
« Válasz #10 Dátum: 2015. április 23. - 16:53:36 »
0 Show voters
No igen, csak az a gond hogy a jármű ID(GetPlayerVehicleID) nem egyezik a lementett ID-vel(PlayerInfo). =(

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Mentett fájl nevének kiolvasása(jármű ID-é)
« Válasz #11 Dátum: 2015. április 23. - 17:08:23 »
+2 Show voters
enumerációba hozz létre egy vehicleid lehetőséget
és amikor létrehozod a fájlból való betöltésnél akkor a [vehicleid]= CreateVehicle oszt akkor azt az értéket adod be IsPlayerInVehicle-be

Mentett fájl nevének kiolvasása(jármű ID-é)
« Válasz #12 Dátum: 2015. április 23. - 17:18:42 »
0 Show voters
Végre sikerült! :D Köszönöm szépen mindkettőtöknek a segítséget! ;)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal