Szerző Téma: Timer kérdés... Szerinted?  (Megtekintve 871 alkalommal)

Nem elérhető CMike

  • 332
  • FB.COM/sampdayrpg
    • Profil megtekintése
Timer kérdés... Szerinted?
« Dátum: 2015. július 03. - 18:14:23 »
0 Show voters
HI szerintetek mi okoz kisebb laggot? mi terheli le a szervert kevésbé?
Minden playernek belépéskor indítani egy 1MP-s timert
vagy mód indulásakor 1 MP-s timert ciklussal végigfutva az összes játékoson?
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 03. - 18:16:44 írta Flash »
Egy új project-en dolgozom!
server28.clans.hu:7793
FB.COM/UJSAMP

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Timer kérdés... Szerinted?
« Válasz #1 Dátum: 2015. július 03. - 18:16:35 »
+5 Show voters
2.



jöhet a mínusz pedrócigány
[gmod]+30%[/gmod]
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 03. - 19:18:53 írta мαятιη »

Timer kérdés... Szerinted?
« Válasz #2 Dátum: 2015. július 03. - 23:56:24 »
0 Show voters
1.
A 2.nál mikor indítod a modot senki nincs fent szóval 1 játékoson sem tud lefutni a kód.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Timer kérdés... Szerinted?
« Válasz #3 Dátum: 2015. július 03. - 23:58:14 »
0 Show voters
Idézetet írta: Easy0101 date=1435960584\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54986\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
1.
A 2.nál mikor indítod a modot senki nincs fent szóval 1 játékoson sem tud lefutni a kód.
 
Akkor a 2. verziónál lekérdezed hogy ha a játékosok száma nagyobb mint 0 és onnantól fusson le mindig.

Timer kérdés... Szerinted?
« Válasz #4 Dátum: 2015. július 04. - 12:11:18 »
0 Show voters
vagy
 
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) {
    if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
    //többi szar
}

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Timer kérdés... Szerinted?
« Válasz #5 Dátum: 2015. július 04. - 13:34:00 »
0 Show voters
Idézetet írta: TengeriMalac date=1436004678\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54986\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
vagy
 
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) {
    if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
    //többi sz*r
}

 

GetPlayerPoolSize* :)
Meg akinek kell írtam egy ilyet is:
 
#define players(%0)         for(new %0 = 0; %0 <= GetPlayerPoolSize(); %0++) if(IsPlayerConnected(%0))
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 04. - 17:11:34 írta Flash »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Timer kérdés... Szerinted?
« Válasz #6 Dátum: 2015. július 06. - 08:45:36 »
0 Show voters
sok timer alapból nem ajánlott, így a második megoldást ajánlom
viszont azt is ellenőrizd le, hogy 1 db 1 mp-es timer legyen csak...mert láttam már olyan kódokat ahol mód indulásnál 4-5 ugyanolyan timer indult ismétlődéssel, és nem volt KillTimer, tehát nem csak X ideig futnak, hanem amíg fut a mód...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal