értelmes választ adott, az egy másik dolog hogy te nem tudod értelmezni..
public OnFilterScriptInit() {
new file[100];
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) {
if(GetVehicleModel(i) != 0) {
if(!fexist(file)) continue;
vInfo[fmerfold] = dini_Int(file, \"merfold\");
}
}
return 1;
}
public OnFilterScriptExit() {
new file[100];
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) {
if(GetVehicleModel(i) != 0) {
format(file, sizeof(file), \"vehs/veh%d\", i);
if(!fexist(file)) dini_Create(file);
dini_IntSet(file, \"merfold\", vInfo[fmerfold]);
}
}
return 1;
}
remélem ezt tudod értelmezni... ::|
egyébként hogy normálisan működjön egy normális, adatbázis alapú járműrendszert kéne \"írnod\", mert így ha leraksz egy járművel, vagy beleraksz egyet a modba, az egész megkavarodik, és összevissza kiír mindenféle hülyeséget..
de te tudod..
értelmezd :\'DD