Szerző Téma: Mentés Dinibe  (Megtekintve 927 alkalommal)

Mentés Dinibe
« Dátum: 2015. Március 04. - 21:31:18 »
0 Show voters
Helló! Van egy számláló scriptem a mentést hogy csináljam meg?ez igy jó?


dini_Set(\"Megtettkm\",\"Merfold\",\"%d\");
« Utoljára szerkesztve: 2015. Március 05. - 15:30:31 írta RusH. »

Mentés Dinibe
« Válasz #1 Dátum: 2015. Március 04. - 23:07:25 »
0 Show voters
Nem, ha ki íratod akkor hogy íratod ki?  (Változójára vagyok kíváncsi)

Mentés Dinibe
« Válasz #2 Dátum: 2015. Március 05. - 06:39:14 »
0 Show voters
helló! tessék ennek kéne a mentése nagyon megköszönöm



public KocsiText()
{
new S[256], Float: elet, vehicleid, uzemanyag[50];
      new Float:merfszamit;
new cid;
for(new player; player < MAX_PLAYERS; player++)
{
   if(IsPlayerInAnyVehicle(player))
   {
      vehicleid = GetPlayerVehicleID(player);
      GetVehicleHealth(vehicleid, elet);
             GetVehicleHealth(vehicleid, elet);
       if(elet < 300) return KocsiOff(vehicleid);
      switch(vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUS])
      {
         case BENZIN: { uzemanyag = \"Benzin\"; }
         case DIESEL: { uzemanyag = \"Diesel\"; }
      }
      if(vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUS] > 0)
      {
       merfszamit = GetVehicleSpeed(vehicleid)*0.0007; vInfo[ vehicleid][fmerfold] += merfszamit;
                format(S, sizeof(S), \"%s: ~r~%dkm/h~w~~n~%s: ~w~%d/1000~w~~n~%s: ~g~%d l~w~~n~Megtett Km:~g~%d Km~n~~b~--Game ~r~Life ~b~RPG--\", FixGameString(\"Sebesség\"), GetVehicleSpeed(vehicleid), FixGameString(\"Állapot\"), floatround(elet), uzemanyag, vInfo[vehicleid][uZEMANYAG], floatround(vInfo[vehicleid][fmerfold],floatround_round));
            
         if(vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUS] != vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUSVAN]) format(S, sizeof(S), \"%s: ~r~%dkm/h~w~~n~%s: ~w~%d/1000~w~~n~%s: ~g~%d l~w~~n~Megtett Km:~g~%d Km~n~~b~--Game ~r~Life ~b~RPG--\", FixGameString(\"Sebesség\"), GetVehicleSpeed(vehicleid), FixGameString(\"Állapot\"), floatround(elet), vInfo[vehicleid][uZEMANYAG], floatround(vInfo[vehicleid][fmerfold], floatround_round));
      }
      else
      {
            merfszamit = GetVehicleSpeed(vehicleid)*0.0007; vInfo[ vehicleid][fmerfold] += merfszamit;
         format(S, sizeof(S), \"%s: ~r~%dkm/h~w~~n~%s: ~w~%d/1000~w~~n~%s: ~g~%d l~w~~n~Megtett Km:~g~%d Km~n~~b~--Game ~r~Life ~b~RPG--\", FixGameString(\"Sebesség:\"), GetVehicleSpeed(vehicleid), floatround(vInfo[cid][fmerfold],floatround_round));
      }
      PlayerTextDrawSetString(player, Uzemanyagtext[player], S);
   }
}
return 1;
}

Mentés Dinibe
« Válasz #3 Dátum: 2015. Március 05. - 06:47:53 »
0 Show voters

dini_Set(\"Megtettkm\",\"Merfold\",floatround(vInfo[vehicleid][fmerfold],floatround_round));

 
szerintem ez így jó.
bár én sose foglalkoztam dinivel...
inkább mysql..
És most is azt mondom.
tanulgasd a mysqlt..

Mentés Dinibe
« Válasz #4 Dátum: 2015. Március 05. - 06:49:02 »
0 Show voters
és ez hova fog menteni? :D

Mentés Dinibe
« Válasz #5 Dátum: 2015. Március 05. - 06:49:15 »
0 Show voters
spoiler helyett code tag..
a mentés így (szerintem) nem jó, mert egybe mentessz mindent, nem járművenként/emberenként külön..
így a \"megtettkm\" nevű fájlban lesz egy változó, aminek a neve \"merfold\"..

Mentés Dinibe
« Válasz #6 Dátum: 2015. Március 05. - 06:50:34 »
0 Show voters
Bocsi! Sajnos nem müködik valaki tudna értelmes megoldást adni?

Mentés Dinibe
« Válasz #7 Dátum: 2015. Március 05. - 08:24:59 »
0 Show voters
értelmes választ adott, az egy másik dolog hogy te nem tudod értelmezni..


public OnFilterScriptInit() {
new file[100];
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) {
    if(GetVehicleModel(i) != 0) {
        if(!fexist(file)) continue;
   vInfo[fmerfold] = dini_Int(file, \"merfold\");
}
}
return 1;
}
public OnFilterScriptExit() {
new file[100];
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) {
    if(GetVehicleModel(i) != 0) {
        format(file, sizeof(file), \"vehs/veh%d\", i);
   if(!fexist(file)) dini_Create(file);
   dini_IntSet(file, \"merfold\", vInfo[fmerfold]);
}
}
return 1;
}

 
remélem ezt tudod értelmezni...  ::|
egyébként hogy normálisan működjön egy normális, adatbázis alapú járműrendszert kéne \"írnod\", mert így ha leraksz egy járművel, vagy beleraksz egyet a modba, az egész megkavarodik, és összevissza kiír mindenféle hülyeséget..
de te tudod..
értelmezd :\'DD
« Utoljára szerkesztve: 2015. Március 05. - 08:26:47 írta TengeriMalac »

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
Mentés Dinibe
« Válasz #8 Dátum: 2015. Március 05. - 15:30:22 »
+1 Show voters
[mod]Spoiler helyett a [ code=pawn][ /code] tageket használd, köszönöm.[/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal