Szerző Téma: mentés  (Megtekintve 727 alkalommal)

mentés
« Dátum: 2013. November 09. - 17:07:44 »
0
Sziasztok elszeretném menteni és szeretném is betöltetni Dinivel! Valaki segítene?
:Mentés
 

CMD:korozes(playerid, params[])
{
    if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR)
    {
        new giveplayerid, rendor[MAX_PLAYER_NAME], civil[MAX_PLAYER_NAME], string[250], korozesiszint;
        GetPlayerName(playerid,rendor,sizeof(rendor));
        GetPlayerName(giveplayerid,civil,sizeof(civil));
        if(sscanf(params, \"ud\", giveplayerid, korozesiszint)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /korozes [Játékos ID] [Körözési szint (1-6)]\");
        if(!IsPlayerConnected(giveplayerid) || 0 > giveplayerid || giveplayerid > MAX_PLAYERS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"HIBA: Nincs ilyen játékos!\");
        format(string,sizeof(string),\"{00bbff}%s {008a20}Körözést adott ki {ff0000}%s{008a20}-ellen. {ff0000}Körözési szint: %d\",rendor,civil,korozesiszint);
        SendRendorMessage(RADIO,string);
        SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, korozesiszint);
        }
        else
        {
        SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> HIBA: {FF4646}Nem vagy rendõr!\");
        }
        return 1;
}
 
CMD:korozesle(playerid, params[])
{
    if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR)
    {
        new giveplayerid, rendor[MAX_PLAYER_NAME], civil[MAX_PLAYER_NAME], string[250];
        GetPlayerName(playerid,rendor,sizeof(rendor));
        GetPlayerName(giveplayerid,civil,sizeof(civil));
        if(sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /korozesle [Játékos ID]\");
        if(!IsPlayerConnected(giveplayerid) || 0 > giveplayerid || giveplayerid > MAX_PLAYERS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"HIBA: Nincs ilyen játékos!\");
        format(string,sizeof(string),\"{00bbff}%s {008a20}Levette a körözést {ff0000}%s{008a20}-ról/rõl.\",rendor,civil);
        SendRendorMessage(RADIO,string);
        SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, 0);
        }
        else
        {
        SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> HIBA: {FF4646}Nem vagy rendõr!\");
        }
        return 1;
}

 
Betöltés
 
CMD:mdc(playerid, params[])
{
    if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR)
    {
    new giveplayerid, string[250], civil[MAX_PLAYER_NAME],korozesiszint;
    if(sscanf(params, \"d\", giveplayerid,  korozesiszint)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /mdc [playerid]\");
    if(!IsPlayerConnected(giveplayerid) || 0 > giveplayerid || giveplayerid > MAX_PLAYERS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"HIBA: Nincs ilyen játékos!\");
    GetPlayerName(giveplayerid,civil,sizeof(civil));
    format(string, sizeof(string), \"{ff0000}%s{008a20} körözési szintje {00bbff}%d{008a20}!\", civil,korozesiszint);
    cmd_me(playerid, \"megnézett valamit a hordozható számítógépen.\");
    SendClientMessage(playerid,-1,string);
    }
    else
    {
    SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> HIBA: {FF4646}Nem vagy rendõr!\");
    }
    return 1;
}

 

 format(File, sizeof(File), \"Jatekos/%s.ini\", Beirt); 

Nem elérhető gyuri98

  • 153
  • gyuri98
    • Profil megtekintése
mentés
« Válasz #1 Dátum: 2013. November 09. - 19:25:32 »
+1
Tessék Zyzu- pénz mentése alapján. [link]http://sampforum.hu/index.php?topic=27568.0[/link]
 
#include 
#include
#include
#include
new civil[MAX_PLAYER_NAME];
new korozes[100];
#pragma unused ret_memcpy
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
   GetPlayerName(playerid, civil, sizeof(civil));
   format(penz, sizeof(penz), \"/Jatekosok/%s.ini\",civil);//lementjük a körözést a Jatekosok mappába egy .dini fájlba amint kilépett a szeroról
   if(!dini_Exists(korozes)) {
   }
   else
{
   dini_IntSet(korozes, \"Korozes\", GetPlayerWantedLevel(playerid));//lekérdezzük, hogy mekkora a körözése mielõtt lementjük persze ha 0 a körözése akkor 0-t fog menteni
   }
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   GetPlayerName(playerid, civil, sizeof(civil));
   format(penz, sizeof(penz), \"/Jatekosok/%s.ini\",civil);//betöltjük a körözését a Jatekosok mappából amint belépett a szerora a játékos
   if(!dini_Exists(civil)) {
   dini_Create(korozes);
   dini_IntSet(korozes, \"Korozes\", 0);
   SetPlayerWantedLevel(playerid, dini_Int(korozes, \"Korozes\"));//átállítjuk a körözését annyira amennyivel kilépett ha kilépés elõtt 10 volt akkor belépés után is 10 lesz.
   }
   else
{
   SetPlayerWantedLevel(playerid, dini_Int(korozes, \"Korozes\"));
   }
   return 1;
}

 
Ez alapból lementi és a /wanted parancs amit ma adtam azzal azonnal le is kérdezheted.
« Utoljára szerkesztve: 2013. November 09. - 19:40:08 írta gyuri98 »

mentés
« Válasz #2 Dátum: 2013. November 09. - 19:40:22 »
0
És itt: format(penz, sizeof(penz), \"/Jatekosok/%s.ini\",civil);
Pénz helyett mit irjak? civil vagy korozes?

Nem elérhető gyuri98

  • 153
  • gyuri98
    • Profil megtekintése
mentés
« Válasz #3 Dátum: 2013. November 09. - 19:49:05 »
+1
#include 
#include
#include
#include
new civil[MAX_PLAYER_NAME];
new korozes[100];
#pragma unused ret_memcpy
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
   GetPlayerName(playerid, civil, sizeof(civil));
   format(korozes, sizeof(korozes), \"/Jatekosok/%s.ini\",civil);//lementjük a körözést a Jatekosok mappába egy .dini fájlba amint kilépett a szeroról
   if(!dini_Exists(korozes)) {
   }
   else
       {
   dini_IntSet(korozes, \"Korozes\", GetPlayerWantedLevel(playerid));//lekérdezzük, hogy mekkora a körözése mielõtt lementjük persze ha 0 a körözése akkor 0-t fog menteni
   }
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   GetPlayerName(playerid, civil, sizeof(civil));
   format(penz, sizeof(penz), \"/Jatekosok/%s.ini\",civil);//betöltjük a körözését a Jatekosok mappából amint belépett a szerora a játékos
   if(!dini_Exists(civil)) {
   dini_Create(korozes);
   dini_IntSet(korozes, \"Korozes\", 0);
   SetPlayerWantedLevel(playerid, dini_Int(korozes, \"Korozes\"));//átállítjuk a körözését annyira amennyivel kilépett ha kilépés elõtt 10 volt akkor belépés után is 10 lesz.
   }
   else
       {
   SetPlayerWantedLevel(playerid, dini_Int(korozes, \"Korozes\"));
   }
   return 1;
}

 
Bocs ott nem figyeltem penz helyett korozes

mentés
« Válasz #4 Dátum: 2013. November 09. - 19:50:10 »
+1
Rendben! Nagyon hálás vagyok ezért kaptál 2 pluszt!
Zárok.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal