Sziasztok elszeretném menteni és szeretném is betöltetni Dinivel! Valaki segítene?
:Mentés
CMD:korozes(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR)
{
new giveplayerid, rendor[MAX_PLAYER_NAME], civil[MAX_PLAYER_NAME], string[250], korozesiszint;
GetPlayerName(playerid,rendor,sizeof(rendor));
GetPlayerName(giveplayerid,civil,sizeof(civil));
if(sscanf(params, \"ud\", giveplayerid, korozesiszint)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /korozes [Játékos ID] [Körözési szint (1-6)]\");
if(!IsPlayerConnected(giveplayerid) || 0 > giveplayerid || giveplayerid > MAX_PLAYERS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"HIBA: Nincs ilyen játékos!\");
format(string,sizeof(string),\"{00bbff}%s {008a20}Körözést adott ki {ff0000}%s{008a20}-ellen. {ff0000}Körözési szint: %d\",rendor,civil,korozesiszint);
SendRendorMessage(RADIO,string);
SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, korozesiszint);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> HIBA: {FF4646}Nem vagy rendõr!\");
}
return 1;
}
CMD:korozesle(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR)
{
new giveplayerid, rendor[MAX_PLAYER_NAME], civil[MAX_PLAYER_NAME], string[250];
GetPlayerName(playerid,rendor,sizeof(rendor));
GetPlayerName(giveplayerid,civil,sizeof(civil));
if(sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /korozesle [Játékos ID]\");
if(!IsPlayerConnected(giveplayerid) || 0 > giveplayerid || giveplayerid > MAX_PLAYERS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"HIBA: Nincs ilyen játékos!\");
format(string,sizeof(string),\"{00bbff}%s {008a20}Levette a körözést {ff0000}%s{008a20}-ról/rõl.\",rendor,civil);
SendRendorMessage(RADIO,string);
SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, 0);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> HIBA: {FF4646}Nem vagy rendõr!\");
}
return 1;
}
Betöltés
CMD:mdc(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR)
{
new giveplayerid, string[250], civil[MAX_PLAYER_NAME],korozesiszint;
if(sscanf(params, \"d\", giveplayerid, korozesiszint)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /mdc [playerid]\");
if(!IsPlayerConnected(giveplayerid) || 0 > giveplayerid || giveplayerid > MAX_PLAYERS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"HIBA: Nincs ilyen játékos!\");
GetPlayerName(giveplayerid,civil,sizeof(civil));
format(string, sizeof(string), \"{ff0000}%s{008a20} körözési szintje {00bbff}%d{008a20}!\", civil,korozesiszint);
cmd_me(playerid, \"megnézett valamit a hordozható számítógépen.\");
SendClientMessage(playerid,-1,string);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> HIBA: {FF4646}Nem vagy rendõr!\");
}
return 1;
}
format(File, sizeof(File), \"Jatekos/%s.ini\", Beirt);
Tessék Zyzu- pénz mentése alapján. [link]http://sampforum.hu/index.php?topic=27568.0[/link]
#include
#include
#include
#include
new civil[MAX_PLAYER_NAME];
new korozes[100];
#pragma unused ret_memcpy
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, civil, sizeof(civil));
format(penz, sizeof(penz), \"/Jatekosok/%s.ini\",civil);//lementjük a körözést a Jatekosok mappába egy .dini fájlba amint kilépett a szeroról
if(!dini_Exists(korozes)) {
}
else
{
dini_IntSet(korozes, \"Korozes\", GetPlayerWantedLevel(playerid));//lekérdezzük, hogy mekkora a körözése mielõtt lementjük persze ha 0 a körözése akkor 0-t fog menteni
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, civil, sizeof(civil));
format(penz, sizeof(penz), \"/Jatekosok/%s.ini\",civil);//betöltjük a körözését a Jatekosok mappából amint belépett a szerora a játékos
if(!dini_Exists(civil)) {
dini_Create(korozes);
dini_IntSet(korozes, \"Korozes\", 0);
SetPlayerWantedLevel(playerid, dini_Int(korozes, \"Korozes\"));//átállítjuk a körözését annyira amennyivel kilépett ha kilépés elõtt 10 volt akkor belépés után is 10 lesz.
}
else
{
SetPlayerWantedLevel(playerid, dini_Int(korozes, \"Korozes\"));
}
return 1;
}
Ez alapból lementi és a /wanted parancs amit ma adtam azzal azonnal le is kérdezheted.
#include
#include
#include
#include
new civil[MAX_PLAYER_NAME];
new korozes[100];
#pragma unused ret_memcpy
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, civil, sizeof(civil));
format(korozes, sizeof(korozes), \"/Jatekosok/%s.ini\",civil);//lementjük a körözést a Jatekosok mappába egy .dini fájlba amint kilépett a szeroról
if(!dini_Exists(korozes)) {
}
else
{
dini_IntSet(korozes, \"Korozes\", GetPlayerWantedLevel(playerid));//lekérdezzük, hogy mekkora a körözése mielõtt lementjük persze ha 0 a körözése akkor 0-t fog menteni
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, civil, sizeof(civil));
format(penz, sizeof(penz), \"/Jatekosok/%s.ini\",civil);//betöltjük a körözését a Jatekosok mappából amint belépett a szerora a játékos
if(!dini_Exists(civil)) {
dini_Create(korozes);
dini_IntSet(korozes, \"Korozes\", 0);
SetPlayerWantedLevel(playerid, dini_Int(korozes, \"Korozes\"));//átállítjuk a körözését annyira amennyivel kilépett ha kilépés elõtt 10 volt akkor belépés után is 10 lesz.
}
else
{
SetPlayerWantedLevel(playerid, dini_Int(korozes, \"Korozes\"));
}
return 1;
}
Bocs ott nem figyeltem penz helyett korozes