CMD:korozes(playerid, params[]){ if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR) { new giveplayerid, rendor[MAX_PLAYER_NAME], civil[MAX_PLAYER_NAME], string[250], korozesiszint; GetPlayerName(playerid,rendor,sizeof(rendor)); GetPlayerName(giveplayerid,civil,sizeof(civil)); if(sscanf(params, \"ud\", giveplayerid, korozesiszint)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /korozes [Játékos ID] [Körözési szint (1-6)]\"); if(!IsPlayerConnected(giveplayerid) || 0 > giveplayerid || giveplayerid > MAX_PLAYERS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"HIBA: Nincs ilyen játékos!\"); format(string,sizeof(string),\"{00bbff}%s {008a20}Körözést adott ki {ff0000}%s{008a20}-ellen. {ff0000}Körözési szint: %d\",rendor,civil,korozesiszint); SendRendorMessage(RADIO,string); SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, korozesiszint); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> HIBA: {FF4646}Nem vagy rendõr!\"); } return 1;} CMD:korozesle(playerid, params[]){ if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR) { new giveplayerid, rendor[MAX_PLAYER_NAME], civil[MAX_PLAYER_NAME], string[250]; GetPlayerName(playerid,rendor,sizeof(rendor)); GetPlayerName(giveplayerid,civil,sizeof(civil)); if(sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /korozesle [Játékos ID]\"); if(!IsPlayerConnected(giveplayerid) || 0 > giveplayerid || giveplayerid > MAX_PLAYERS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"HIBA: Nincs ilyen játékos!\"); format(string,sizeof(string),\"{00bbff}%s {008a20}Levette a körözést {ff0000}%s{008a20}-ról/rõl.\",rendor,civil); SendRendorMessage(RADIO,string); SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, 0); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> HIBA: {FF4646}Nem vagy rendõr!\"); } return 1;}
CMD:mdc(playerid, params[]){ if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR) { new giveplayerid, string[250], civil[MAX_PLAYER_NAME],korozesiszint; if(sscanf(params, \"d\", giveplayerid, korozesiszint)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /mdc [playerid]\"); if(!IsPlayerConnected(giveplayerid) || 0 > giveplayerid || giveplayerid > MAX_PLAYERS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"HIBA: Nincs ilyen játékos!\"); GetPlayerName(giveplayerid,civil,sizeof(civil)); format(string, sizeof(string), \"{ff0000}%s{008a20} körözési szintje {00bbff}%d{008a20}!\", civil,korozesiszint); cmd_me(playerid, \"megnézett valamit a hordozható számítógépen.\"); SendClientMessage(playerid,-1,string); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> HIBA: {FF4646}Nem vagy rendõr!\"); } return 1;}
format(File, sizeof(File), \"Jatekos/%s.ini\", Beirt);
#include #include #include #include new civil[MAX_PLAYER_NAME];new korozes[100];#pragma unused ret_memcpypublic OnPlayerDisconnect(playerid){ GetPlayerName(playerid, civil, sizeof(civil)); format(penz, sizeof(penz), \"/Jatekosok/%s.ini\",civil);//lementjük a körözést a Jatekosok mappába egy .dini fájlba amint kilépett a szeroról if(!dini_Exists(korozes)) { } else{ dini_IntSet(korozes, \"Korozes\", GetPlayerWantedLevel(playerid));//lekérdezzük, hogy mekkora a körözése mielõtt lementjük persze ha 0 a körözése akkor 0-t fog menteni }}public OnPlayerConnect(playerid){ GetPlayerName(playerid, civil, sizeof(civil)); format(penz, sizeof(penz), \"/Jatekosok/%s.ini\",civil);//betöltjük a körözését a Jatekosok mappából amint belépett a szerora a játékos if(!dini_Exists(civil)) { dini_Create(korozes); dini_IntSet(korozes, \"Korozes\", 0); SetPlayerWantedLevel(playerid, dini_Int(korozes, \"Korozes\"));//átállítjuk a körözését annyira amennyivel kilépett ha kilépés elõtt 10 volt akkor belépés után is 10 lesz. } else{ SetPlayerWantedLevel(playerid, dini_Int(korozes, \"Korozes\")); } return 1;}
#include #include #include #include new civil[MAX_PLAYER_NAME];new korozes[100];#pragma unused ret_memcpypublic OnPlayerDisconnect(playerid){ GetPlayerName(playerid, civil, sizeof(civil)); format(korozes, sizeof(korozes), \"/Jatekosok/%s.ini\",civil);//lementjük a körözést a Jatekosok mappába egy .dini fájlba amint kilépett a szeroról if(!dini_Exists(korozes)) { } else { dini_IntSet(korozes, \"Korozes\", GetPlayerWantedLevel(playerid));//lekérdezzük, hogy mekkora a körözése mielõtt lementjük persze ha 0 a körözése akkor 0-t fog menteni }}public OnPlayerConnect(playerid){ GetPlayerName(playerid, civil, sizeof(civil)); format(penz, sizeof(penz), \"/Jatekosok/%s.ini\",civil);//betöltjük a körözését a Jatekosok mappából amint belépett a szerora a játékos if(!dini_Exists(civil)) { dini_Create(korozes); dini_IntSet(korozes, \"Korozes\", 0); SetPlayerWantedLevel(playerid, dini_Int(korozes, \"Korozes\"));//átállítjuk a körözését annyira amennyivel kilépett ha kilépés elõtt 10 volt akkor belépés után is 10 lesz. } else { SetPlayerWantedLevel(playerid, dini_Int(korozes, \"Korozes\")); } return 1;}