Szerző Téma: Mentés  (Megtekintve 739 alkalommal)

Mentés
« Dátum: 2013. január 03. - 17:46:58 »
0 Show voters
Halli
Nos szoval nekem egy ojan kéne ha belép Dm be akor ot ahol belépet mentse el a pozicioját a fegyvereit és a skinjét is és amikor kilép Dm-böl akor ezeket töltse visza
Remélem érthetöen irtam

Mentés
« Válasz #1 Dátum: 2013. január 03. - 21:36:12 »
0 Show voters
new PSkin[MAX_PLAYERS], Float:pX[MAX_PLAYERS], Float:pY[MAX_PLAYERS], Float:pZ[MAX_PLAYERS], pWeapons[MAX_PLAYERS][13][2];
HA ELAKAROD MENTENI:
GetPlayerSkin(playerid, PSkin[playerid]);
GetPlayerPos(playerid, pX[playerid], pY[playerid], pZ[playerid]);
for(new i; i <13; i++) {
GetPlayerWeaponData(playerid, pWeapons[playerid]
  • , pWeapons[playerid][1] );


}


HA BE AKAROD TOLTENI:


SetPlayerSkin(playerid, PSkin[playerid]);


SetPlayerPos(playerid, pX[playerid], pY[playerid], pZ[playerid]);


for(new i; i<13; i++) {


GivePlayerWeapon(playerid,  pWeapons[playerid]
  • , pWeapons[playerid][1]);


AM BOCCS HOGY NEM HASZNALOK KODOKAT CSAK TELON VAGYOK :s


}

Mentés
« Válasz #2 Dátum: 2013. január 04. - 13:06:00 »
0 Show voters
Jó de ezeket hova tegyem be a parancshoz amivel csatlakozik a dm hez vagy hova
És igy nekem error ad ki a pawno

Mentés
« Válasz #3 Dátum: 2013. január 04. - 15:59:37 »
0 Show voters
Meg csinálom neked egyszerûben:
Ezt másold a scripted/modod aljára!
 

stock SaveItems(playerid) {
      GetPlayerSkin(playerid, PSkin[playerid]);
     GetPlayerPos(playerid, pX[playerid], pY[playerid], pZ[playerid]);
     for(new i; i <13; i++) {
     GetPlayerWeaponData(playerid, pWeapons[playerid][0] , pWeapons[playerid][1] );
     }
      return 1;
}
stock LoadItems(playerid) {
     ResetPlayerWeapons(playerid); //Letörli a DM ben kapott fegyvereket
     SetPlayerSkin(playerid, PSkin[playerid]);
     SetPlayerPos(playerid, pX[playerid], pY[playerid], pZ[playerid]);
     for(new i; i<13; i++) {
     GivePlayerWeapon(playerid,  pWeapons[playerid][0], pWeapons[playerid][1]);
     }
     return 1;
}

 
A dm parancsod alá tedd be ezt:
 

SaveItems(playerid);

 
Az exit-dm parancsod alá tedd be ezt:
 

LoadItems(playerid);

Mentés
« Válasz #4 Dátum: 2013. január 04. - 17:01:56 »
0 Show voters
C:\\Documents and Settings\\Robi\\Desktop\\Uj szerver\\gamemodes\\Hybryd.pwn(1088) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Robi\\Desktop\\Uj szerver\\gamemodes\\Hybryd.pwn(1091) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
C:\\Documents and Settings\\Robi\\Desktop\\Uj szerver\\gamemodes\\Hybryd.pwn(1101) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

 
1088 as sor:GetPlayerSkin(playerid, PSkin[playerid]);
1091 es sor:GetPlayerWeaponData(playerid, pWeapons[playerid][0] , pWeapons[playerid][1] );
1101 es sor:GivePlayerWeapon(playerid,  pWeapons[playerid][0], pWeapons[playerid][1]);

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 04. - 17:04:11 )

De ha kiveszem a SaveIntes-et es a LoadIntens-et a parancsoktol akor rendesen complirezi
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 04. - 17:04:11 írta [RC]Farkas »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Mentés
« Válasz #5 Dátum: 2013. január 04. - 17:18:18 »
0 Show voters
Mivel nem zárta le az útolsó függvényt.. elnézte :D Nekem megyen konvertálja..
 

new PSkin[MAX_PLAYERS], Float:pX[MAX_PLAYERS], Float:pY[MAX_PLAYERS], Float:pZ[MAX_PLAYERS], pWeapons[MAX_PLAYERS][13][2];
stock SaveItems(playerid)
{
     GetPlayerSkin(playerid, PSkin[playerid]);
     GetPlayerPos(playerid, pX[playerid], pY[playerid], pZ[playerid]);
     for(new i; i <13; i++)
     {
     GetPlayerWeaponData(playerid, pWeapons[playerid][0] , pWeapons[playerid][1] );
     }
      return 1;
}
stock LoadItems(playerid)
{
     ResetPlayerWeapons(playerid); //Letörli a DM ben kapott fegyvereket
     SetPlayerSkin(playerid, PSkin[playerid]);
     SetPlayerPos(playerid, pX[playerid], pY[playerid], pZ[playerid]);
     for(new i; i<13; i++)
     {
     GivePlayerWeapon(playerid,  pWeapons[playerid][0], pWeapons[playerid][1]);
     }
     return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 04. - 17:24:14 írta ZyZu »

Mentés
« Válasz #6 Dátum: 2013. január 04. - 17:55:25 »
0 Show voters
Ugyan azok az errorok jönek elé
De csak akor ha ode teszem a SaveItems(playerid); és a LoadItems(playerid);
Ha ezek nincsenek akor complirezni
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 04. - 17:57:48 írta [RC]Farkas »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal