Szerző Téma: a legközelebbi jármû  (Megtekintve 719 alkalommal)

a legközelebbi jármû
« Dátum: 2012. július 25. - 14:17:52 »
0 Show voters
Csõztök
Ebben mi a hiba?
 
CMD:javit(playerid)
{
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
  new Float:fx, Float:fy, Float:fz;
  GetVehiclePos(i, fx, fy, fz);
  if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, fx, fy, fz))
  {
   RepairVehicle(playerid);
   break;
  }
  else
  {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: Nincs a közeledben jármû!\");
   break;
  }
}
return 1;
}

 
mindig azt írja ki hogy nincs a közelemben jármû

a legközelebbi jármû
« Válasz #1 Dátum: 2012. július 25. - 15:38:29 »
0 Show voters
Az, hogy nem
RepairVehicle(playerid)

, hanem
 RepairVehicle(i)

a legközelebbi jármû
« Válasz #2 Dátum: 2012. július 25. - 17:00:05 »
0 Show voters
Ezt nem vettem észre, kösz. De viszont mint mondtam az a hiba, hogy mindig azt írja hogy nincs a közelemben jármû, az meg csak a javítás.

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
a legközelebbi jármû
« Válasz #3 Dátum: 2012. július 25. - 17:27:40 »
0 Show voters
Nem kell \"break\", ha nincs a közeledben jármû. Mivel akkor megáll a ciklus, viszont elég sokszor floodolná be a szöveget. Szóval a helyedben csinálnék egy változót 0-ás értékkel, RepairVehiclénél növeled az értékét, ha pedig 0 akkor kiiratod a szöveget.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal