A második megoldás. A 10 percenkénti lezajlás kevésbé laggoltatja a szervert, mint a második. Csak gondolj bele.
Mentés
Semmi
Mentés
Semmi
Mentés
Mentés
Mentés
Semmi
Mentés
Mentés
Én VRP-ben úgy oldottam meg, hogy már akkor menti azt az értéket, mikor az érték módosul.
Ez jóval egyszerûbb megoldás és sokkal gazdaságosabb, mint kb. 200 értéket menteni 10 percenként
Szóval mindig,amikor megváltozik egy változója a játékosnak,nyissa meg dini-vel a fájlt és írja át a sort?Szerintem ez is eléggé terhelõ lehet sok játékosnál.
Jó lenne ha utána néznél hogy a dini hogyan menti az adatokat.
dini_Set(\"anyámtyúkja.txt\", \"pacsmag\", \"123\");
dini_Set(\"anyámtyúkja.txt\", \"pacsmag2\", \"321\");
A fenti kód kérlek szépen az elsõ sornál megnyitja a fájlt megkeresi benne a \"pacsmag\" kulcsot közben elkezdi átmásolni egy \"anyámtyúkja.part\" nevû fájlba az egész tartalmát, ha megtalálja a kulcsot akkor az új értéket írja bele az újonnan létrehozott fájlba, ha végzett az olvasással és az új fájlba való másolással, törli az \"anyámtyúkja.txt\" fájlt, majd újra megnyitja az újonnan létrehozott \"anyámtyúkja.part\" fájlt és szépen létrehozza a korábbi \"anyámtyúkja.txt\" fájlt és átmásolja minden sorát, ezután törli az ideiglenesen létrehozott \"anyámtyúkja.part\" fájlt, és hurrá készen van a \"pacsmag\" adat frissítése, és most kezdõdik az egész elölrõl \"pacsmag2\"\" kulccsal, ugye a fentebb írt nyamvadt két sor adattal.