stock IsPlayerInRangeOfPlayer(playerid, targetid, Float:radi = 5.0){ if(IsPlayerConnected(playerid) && IsPlayerConnected(targetid)){new Float: posx, Float: posy, Float: posz;new Float: oldposx, Float: oldposy, Float: oldposz;new Float: tempposx, Float: tempposy, Float: tempposz;GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);GetPlayerPos(targetid, posx, posy, posz);tempposx = (oldposx -posx);tempposy = (oldposy -posy);tempposz = (oldposz -posz);if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))){ return 1;}}return 0;}
if(!strcmp(cmdtext, \"/mycmd\")){newbool:IsTrue;foreach(Player, i){if(IsPlayerInRangeOfPlayer(playerid, i){ IsTrue = true; break;}}if(IsTrue){Közelibe van}else{Nincs}}
E:\\[HUNDriftstuntWorld [0.3c]\\gamemodes\\DriftstuntWorld.pwn(4785) : error 001: expected token: \")\", but found \"{\"Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
if(!strcmp(cmdtext, \"/mycmd\")){newbool:IsTrue;foreach(Player, i){if(IsPlayerInRangeOfPlayer(playerid, i) && gTeam[playerid] == TEAM_ZSARU){ IsTrue = true; break;}}if(IsTrue){Közelibe van}else{Nincs}}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){foreach(Player, i){if(IsPlayerInRangeOfPlayer(playerid, i) && gTeam[playerid] == TEAM_ZSARU) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nem használhatsz parancsot rendõr közelében.\");} //Inentõl jönnek a parancsaid,ez a help csak egy példa,vedd ki if(!strcmp(cmdtext, \"/help\", true)) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"blabla\"); return 1; } return 0;}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ foreach(Player, i) { if(IsPlayerInRangeOfPlayer(playerid, i) && gTeam[playerid] == TEAM_ZSARU) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nem használhatsz parancsot rendõr közelében.\"); } //Inentõl jönnek a parancsaid,ez a help csak egy példa,vedd ki if(!strcmp(cmdtext, \"/help\", true)) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"blabla\"); return 1; } return 0;}
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\RaC\\gamemodes\\RaC.pwn(251) : error 017: undefined symbol \"IsPlayerInRangeOfPlayer\"Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
error 017: undefined symbol \"IsPlayerInRangeOfPlayer\"
error 017: undefined symbol \"IsPlayerInRangeOfPlayer\" Azt jelenti, hogy az \"IsPlayerInRangeOfPlayer\" Nincs definiálva.Menj a mod elejére, és csinálj egy new-t.
stock IsPlayerInRangeOfPlayer(playerid, targetid, Float:radi = 5.0){ if(IsPlayerConnected(playerid) && IsPlayerConnected(targetid)) { new Float: posx, Float: posy, Float: posz; new Float: oldposx, Float: oldposy, Float: oldposz; new Float: tempposx, Float: tempposy, Float: tempposz; GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz); GetPlayerPos(targetid, posx, posy, posz); tempposx = (oldposx -posx); tempposy = (oldposy -posy); tempposz = (oldposz -posz); if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) { return 1; } } return 0;}
foreach(Player, i) { if(IsPlayerInRangeOfPlayer(playerid, i) && gTeam[playerid] == TEAM_ZSARU) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nem használhatsz parancsot rendõr közelében.\"); }
foreach(Player, i)
if(IsPlayerInRangeOfPlayer(playerid, i)
gTeam[playerid] == TEAM_ZSARU
Nem használhatsz parancsot rendõr közelében.[/quote]Írtam egy változatot tesztelni nem teszteltem, ha nem jól mûködik jelezd javítani fogom.Mivel én se tudom milyen változót használsz ezért én is gTeam[MAX_PLAYERS] deklarációval írtam meg. stockkozelembenvanerendor(const playerid, Float:korsugar = 6.0){newFloat:px,Float:py,Float:pz;GetPlayerPos(playerid, px, py, pz); // Játékos pozició lekérdezésforeach(Player, i){if(i == playerid) continue;if(gTeam == TEAM_RENDOR) // Az online játékosok közül megkeressük a rendõr teamhez tartozókat{ if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, korsugar, px, py, pz)) // a versenyzõ koordináta pontjához képest (adott gömb alakú tér melynek radiusza a korsugar deklaráció) tartózkódik-e rendõr játékos { return true; // Oh igen van egy a közeledben }}}return false;}COMMAND:mycmd(playerid, params[]){if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rendõr vagy.\");if(kozelembenvanerendor(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Van rendõr a közeledben\");// használni kívánt parancs többi kódja..return 1;}
stockkozelembenvanerendor(const playerid, Float:korsugar = 6.0){newFloat:px,Float:py,Float:pz;GetPlayerPos(playerid, px, py, pz); // Játékos pozició lekérdezésforeach(Player, i){if(i == playerid) continue;if(gTeam == TEAM_RENDOR) // Az online játékosok közül megkeressük a rendõr teamhez tartozókat{ if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, korsugar, px, py, pz)) // a versenyzõ koordináta pontjához képest (adott gömb alakú tér melynek radiusza a korsugar deklaráció) tartózkódik-e rendõr játékos { return true; // Oh igen van egy a közeledben }}}return false;}COMMAND:mycmd(playerid, params[]){if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rendõr vagy.\");if(kozelembenvanerendor(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Van rendõr a közeledben\");// használni kívánt parancs többi kódja..return 1;}