em gondoltam volna, hogy megint segítséget fogok itt kérni de már több mint egy éve nem nyitottam ide témát. :D Mindegy, szeretnék kérni egy kis segítséget a mostani ház rendszerem területének kiszámításában amit nem tudok most megoldani. Szóval létrehozok egy házat egy 0.3.7 háznál. Ezt most úgy képzeljük el, hogy nem épp a ház ajtajánál található a pickup, hanem a parkolóban mint a Single Playerben pár háznál. Viszont, szeretném megvenni a házat és a területét kiszámítani körbe mivel nem szeretném ha más játékos mások házát bebútorozza csak úgy viccből! De oda kéne nekem egy számítás, hogy ki tudjam számítani mennyi terület jár annak a játékosnak a házból. Viszont ezt nem nagyon tudom megoldani, hogy hogyan is tudnám kiszámítani, hogy egy játékosnak mennyi a ház területe egy kockában?
http://kepfeltoltes.hu/150325/1398160034N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
A piros részt szeretném minden háznál kiszámítani és mondjuk én a sárga résznél tenném le a házamat, akkor nem tudok használni a IsPlayerInRangeOfPoint függvényt mert akkor az nem lesz pontos és mások területét is elfogom foglalni. Ide streamer kell és zoneval kéne megoldani csak nem tudom, hogy hogyan kéne olyan pontosan kiszámítani, hogy minden területnél olyan szikra pontos legyen a terület kiszámítása? :hmmm: A házak alap tárgyakkal vannak letéve szóval nem a játékosok szerkesztik vagy teszik le a házakat.
Ez köll neked: http://wiki.sa-mp.com/wiki/YSI:Areas
X, Y, X, Y
Igen, ezt keresem! Viszont meglehet oldani, hogy ahol van a ház pickup attól a pozíciótól kiszámítsa nekem még akkor is ha a sarokban található a pickup, nem középen? Meg én a ház pickupnak a pozícióját kérdezném le.. szóval nem épp az ajtónál tenném le a házat hanem mondjuk X kordinátával feljebb és akkor ha lekérem azt a pozíciót akkor megint nem lesz pontos. :) Én úgy akarom, hogy ahogy létrehozom a házat már tudja a területet a háznak.
mivel külön o bjectek ezek a telkek
elég csak arénákat létrehozni rá. 1x leméred, utána már megtudod csinálni az összessel, ha már 5 éve szkriptelsz meg tudod csinálni. hülyeség volt ezt itt megkérdezned.
Gondoltam, hogy nem kell kiszámítani az összes háznak a telkét, viszont ilyen dolgot még nem csináltam szóval nincs honnan tudjam. Azért van ez a fórumrész, hogy kérdezzünk... ^-^
leméred és lemented az összes ház területnek az xy,xy-t egy négyzetbe pl és csinálsz egy tömbös változót nekik amit tudsz irányítani az public OnPlayerEnterArea-val.
leméred és lemented az összes ház területnek az xy,xy-t egy négyzetbe pl és csinálsz egy tömbös változót nekik amit tudsz irányítani az public OnPlayerEnterArea-val.
Nem kell lemérni az egész házat. :D Ide elég ha létrehozok egy sima tömböt amiben megadom a háznak a területét, kiszámítva, mivel minden ház egyforma széles és hosszú amit én készítettem. Minden létrehozott háznál pedig automatikusan létrehozom és törlésnél pedig törölöm a Polygont. Ha valaki keresne egy hasonló dolgot akkor itt van: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=410926 :whistle: ;)