GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: norbee0170 - 2011. május 18. - 19:14:04

Cím: megmaradó tuning
Írta: norbee0170 - 2011. május 18. - 19:14:04
üdv sziasztok
nekem olyan FS kéne vagy amit bekell rakni a mod-ba h amit feltuningolok kocsit megmaradjon, h lehetséges e ? :D
mer csináltam ilyet h , de ez sem marad meg resikor :
[pawn]enkocsim = AddStaticVehicleEx(558,218.3156,-228.2564,1.4077,270.2111,3,32, 86400000);//90
AddVehicleComponent(enkocsim,1090);//küszöb spoiler/
AddVehicleComponent(enkocsim,1163);//spoiler/
AddVehicleComponent(enkocsim,1167);//hátsó lökhárító/
AddVehicleComponent(enkocsim,1089);//kipufogó/
AddVehicleComponent(enkocsim,1088);//tetõ spoiler/
AddVehicleComponent(enkocsim,1166);//elsõ lökhárító/
ChangeVehiclePaintjob(enkocsim,0);//festés
AddVehicleComponent(enkocsim,1080);//felni[/pawn]
leírás vagy vlaki aki tud segíteni ? :D
Cím: megmaradó tuning
Írta: lusta19 - 2011. május 18. - 19:19:58
public OnVehicleSpawn(vehicleid) alá
 

Csak példa

 
   if (vehicleid == tunedcar2)
{
     AddVehicleComponent(tunedcar2,1169);//
     AddVehicleComponent(tunedcar2,1032);//
     AddVehicleComponent(tunedcar2,1010);//
     AddVehicleComponent(tunedcar2,1074);//
     AddVehicleComponent(tunedcar2,1139);//
                AddVehicleComponent(tunedcar2,1141);//
     ChangeVehiclePaintjob(tunedcar2,2);
}
Cím: megmaradó tuning
Írta: norbee0170 - 2011. május 18. - 20:22:07
az nem megoldható h mondjuk a tuningmûhelyben tuningolom és megmarad ? mer ez így oké csak másik modomba kell és ez nemjó :D
Cím: megmaradó tuning
Írta: lusta19 - 2011. május 19. - 19:22:52
Ugytudom ugy nem lehetséges csak igy

ha nem értenéd egy példa:



Mod elejére
 
new tunedcar;

 

public OnGameModeInit()

 Alá!

tunedcar = AddStaticVehicle(559,752.0776,-1356.8320,13.1563,359.0498,0,0); //  // //jester
AddVehicleComponent(tunedcar,1010);//  ezek a komponensek  pl ez a nitro
AddVehicleComponent(tunedcar,1068);//
AddVehicleComponent(tunedcar,1158);//
AddVehicleComponent(tunedcar,1159);//
AddVehicleComponent(tunedcar,1160);//

 
Hogy ha azt akarod hogy a tuning megmaradjon a robanás után is vagyis ugy spawnolja újra akkor:
 

public OnVehicleSpawn(vehicleid)

 
Alá!!

if (vehicleid == tunedcar34)
{
       AddVehicleComponent(tunedcar34,1010);//
AddVehicleComponent(tunedcar34,1068);//
AddVehicleComponent(tunedcar34,1158);//
AddVehicleComponent(tunedcar34,1159);//
AddVehicleComponent(tunedcar34,1160);//
AddVehicleComponent(tunedcar34,1074);//
}
Cím: megmaradó tuning
Írta: doni3219 - 2011. május 20. - 14:51:50
Idézetet írta: norbee0170 date=1305742927\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8212\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
az nem megoldható h mondjuk a tuningmûhelyben tuningolom és megmarad ? mer ez így oké csak másik modomba kell és ez nemjó :D
 
http://forum.sa-mp.com/ -on van egy FS de azt csak úgy lehet megoldani ha egy .mods(asszem)fájlba beirkálod a cuccokat!És az betölti....
Ha érdekel: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=56227
Cím: megmaradó tuning
Írta: norbee0170 - 2011. május 27. - 15:17:07
köszönöm, zárok
ui: nem szoktam angol fórumon böngészni :):P