Szerző Téma: Megint NPC,lol.  (Megtekintve 973 alkalommal)

Megint NPC,lol.
« Dátum: 2010. július 17. - 19:19:03 »
0 Show voters
Üdv megin..
Tom kifáradtatok már tolem és az NPC-s tudásomtól, (lol)
De megint segítség kellene..
Egyszkriptbe raktam 2 NPC-t:
 
#include <a_samp>
#include <a_npc>
new npc;
new npc2;
public OnFilterScriptInit ( )
{
    print ( \"BarracksNPC\" );
    print ( \"BarracksNPC2\" );
   
    ConnectNPC ( \"BarracksNPC\", \"barracks1\" );
    ConnectNPC ( \"BarracksNPC2\", \"barracks2\" );
   
    npc = CreateVehicle(433,0,0,0,0,0,0,-1);
    npc2 = CreateVehicle(433,1,0,0,0,0,0,-1);
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
       
    if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
    {
        if ( !strcmp ( npcname, \"BarracksNPC\", true ) )
        {
            PutPlayerInVehicle ( playerid, npc, 0 );
            return 1;
          }
if ( !strcmp ( npcname, \"BarracksNPC2\", true ) )
        {
   PutPlayerInVehicle( playerid, npc2, 0 );
            return 1;
}
return 1;
}
return 0;
}

 
Mind a 2 elindul meg megy,minden faja,csak az a gond h váltogatják 1mást,szóval egyszer megy az 1ik (közbe elvan tunve a másik),rá 3mpre eltunik,élojön a másik,az is megy rendesen 3 mp után azis eltunik és elojön megint az elozo,és ígymegy ez egyfolytában..
Szerintem zavarja az 1ik a másikat,nemtom.
De vhogycsakmeglehet oldani,nem? :(

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
Megint NPC,lol.
« Válasz #1 Dátum: 2010. július 17. - 19:21:08 »
0 Show voters
Megtekinthetnénk az npc módfájlokat is?

Megint NPC,lol.
« Válasz #2 Dátum: 2010. július 17. - 19:39:58 »
0 Show voters
Idézetet írta: Epsilon date=1279387268\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2455\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megtekinthetnénk az npc módfájlokat is?
 
Igenis
npcmodes/barracks1.pwn:
 
#define RECORDING \"barracks1\"
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc> //
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1
    public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
    {
        StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
        return 0;
    }
    public OnNPCExitVehicle ( )
    {
        StopRecordingPlayback ( );
        return 0;
    }
#else
    public OnNPCSpawn ( )
    {
        StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
        return 0;
#endif

 
npcmodes/barracks2.pwn:
 
#define RECORDING \"barracks2\"
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc> //
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1
    public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
    {
        StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
        return 0;
    }
    public OnNPCExitVehicle ( )
    {
        StopRecordingPlayback ( );
        return 0;
    }
#else
    public OnNPCSpawn ( )
    {
        StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
        return 0;
#endif

Nem elérhető fluv

Megint NPC,lol.
« Válasz #3 Dátum: 2010. július 17. - 20:39:40 »
0 Show voters
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
   if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
   {
       new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
       GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
       if ( !strcmp ( npcname, \"BarracksNPC\", true ) )
       {
          PutPlayerInVehicle ( playerid, npc, 0 );
           return 1;
       }
       if ( !strcmp ( npcname, \"BarracksNPC2\", true ) )
       {
   PutPlayerInVehicle ( playerid, npc2, 0 );
           return 1;
       }
return 1;
}
return 0;
}

 
Így csináld xD

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal