Szerző Téma: Log beolvasása  (Megtekintve 402 alkalommal)

Nem elérhető Tomee

  • 385
    • Profil megtekintése
Log beolvasása
« Dátum: 2012. Augusztus 30. - 00:03:51 »
0 Show voters
csáó!
Az érdekelne engem, hogy van egy logom
 
forward ChatLog(string[]);
public ChatLog(string[])
{
new entry[255];
format(entry, sizeof(entry), \"%s\\r\\n\",string);
new File:hFile;
hFile = fopen(\"Logok/ChatLog.log\", io_append);
fwrite(hFile, entry);
fclose(hFile);
}

 
És a kérdés az, hogy játékba belehet-e olvasni a ChatLog.log filet valahogy?
« Utoljára szerkesztve: 2012. Augusztus 30. - 00:49:17 írta Jethro »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Log beolvasása
« Válasz #1 Dátum: 2012. Augusztus 30. - 00:13:17 »
+1 Show voters
Helyetted a fopen -t használnék egyszerûbb de épp olyan ez is csak más itt egy leírás http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fread  ;)

Nem elérhető Tomee

  • 385
    • Profil megtekintése
Log beolvasása
« Válasz #2 Dátum: 2012. Augusztus 30. - 00:18:37 »
0 Show voters
Köszi szépen!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal