Tudom, hogy ez nem nagyon a kérésedre felel meg, de hát lehet bõvíteni fekvõ animációval stb...Csak az anim nevét nem tudtam fejbõl. Amúgy a bilincs object, csak a 0.3e verzióban lesz.
CMD:bilincs(playerid, params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))//Ezt Átírhatod akármire
{
new
name[MAX_PLAYER_NAME],
name2[MAX_PLAYER_NAME],
string[128],
indok[128],
bilincsid;
if(sscanf(params, \"us[128]\", bilincsid, indok)) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Használat: /bilincs <ID/Játékos név> <Indok>\");
if(bilincsid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Rossz ID/Név\");
TogglePlayerControllable(bilincsid, 0);
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME)
GetPlayerName(playerid, name2, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, sizeof(string), \"%s Megbilincselte %s-t! Indok: %s!\", name, name2, indok);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string);
}
return 1;
}
Ha elengedõ parancs is kell, akkor szólj!