-
Üdv!
Az a problémám hogy, ki cseréltem az animációt és raktam be egy objektot a megbilincseléshez. Ami nem volt gond igazán mindaddig míg Errorozott. Ezek után átraktam DCMD-be. Sikerült átraknom valamennyire. Ezt elõsször csinálom. Az a gondom hogy a megbilincselés parancsánál Warningot ír jelez! Ebben a parancsban kérnék segítséget! Elõre is köszönöm és további szép délutánt!
Hiba:
warning 203: symbol is never used: \"dcmd_megbilincsel\"
Kódrészlet:
dcmd_megbilincsel(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 9 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27)
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
if (sscanf(params, \"d\", giveplayerid)) SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /megbilincsel [JátékosID/NévRészlet]\");
return 1;
}
giveplayerid = ReturnUser(tmp);
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 5)
{
if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Kadét ranggal nem bilincselhetsz!\"); return 1; }
if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 1)
{
if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem bilincselheted meg!\"); return 1; }
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"%s megbilincselt.\", sendername);
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx), \"Megbilincselted %s.\", rag(giveplayer,3));
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elõvesz egy bilincset és megbilincseli %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT);
GameTextForPlayer(giveplayerid, \"~r~Megbilincseltek\", 2500, 3);
TogglePlayerControllable(giveplayerid,0);
PlayerInfo[giveplayerid][bilincs] = 1;
PlayerCuffed[giveplayerid] = 2;
PlayerCuffedTime[giveplayerid] = 300;
SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
SetPlayerAttachedObject(giveplayerid, 0, 19418, 6, -0.011000, 0.028000, -0.022000, -15.600012, -33.699977, -81.700035, 0.891999, 1.000000, 1.168000);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Elõször sokkold le az illetõt!\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
}
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr/swatos/testõr!\");
}
return 1;
}
-
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
dcmd(megbilincsel, 12 , cmdtext);
return 0;
}
Ezt tedd be valahova.
-
Hibák:
(31711) : error 017: undefined symbol \"tmp\"
(31711) : error 017: undefined symbol \"cmdtext\"
(31712) : error 017: undefined symbol \"tmp\"
(31714) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31717) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31717) : error 017: undefined symbol \"tmp\"
(31718) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31720) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31722) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31725) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31727) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31728) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid
(31728) : error 017: undefined symbol \"giveplayer\"
(31728) : error 029: invalid expression, assumed zero
dcmd_megbilincsel (playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 9 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27)
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
if (sscanf(params, \"d\", giveplayerid)) SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /megbilincsel [JátékosID/NévRészlet]\");
return 1;
}
giveplayerid = ReturnUser(tmp);
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 5)
{
if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Kadét ranggal nem bilincselhetsz!\"); return 1; }
if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 1)
{
if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem bilincselheted meg!\"); return 1; }
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"%s megbilincselt.\", sendername);
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx), \"Megbilincselted %s.\", rag(giveplayer,3));
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elõvesz egy bilincset és megbilincseli %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT);
GameTextForPlayer(giveplayerid, \"~r~Megbilincseltek\", 2500, 3);
TogglePlayerControllable(giveplayerid,0);
PlayerInfo[giveplayerid][bilincs] = 1;
PlayerCuffed[giveplayerid] = 2;
PlayerCuffedTime[giveplayerid] = 300;
SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
SetPlayerAttachedObject(giveplayerid, 0, 19418, 6, -0.011000, 0.028000, -0.022000, -15.600012, -33.699977, -81.700035, 0.891999, 1.000000, 1.168000);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Elõször sokkold le az illetõt!\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
}
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr/swatos/testõr!\");
}
return 1;
}
-
ez nem dcmd parancs hanem strcmp -s szóval írd át majd new giveplayerid; a parancshoz.
-
ezt eddig is tudtam hogy, strcmp csak át szeretném írni dcmd-be. Viszont még nem csináltam ilyet mindenesetre.
-
ez nem dcmd parancs hanem strcmp -s szóval írd át majd new giveplayerid; a parancshoz.
:wall: strcmp -s parancs meg nem létezik
dcmd_megbilincsel (playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 9 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27)
{
new giveplayerid;
if (sscanf(params, \"d\", giveplayerid)) SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /megbilincsel [JátékosID/NévRészlet]\");
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 5)
{
if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Kadét ranggal nem bilincselhetsz!\"); return 1; }
if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 1)
{
if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem bilincselheted meg!\"); return 1; }
new giveplayer[24];
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"%s megbilincselt.\", sendername);
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx), \"Megbilincselted %s.\", rag(giveplayer,3));
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elõvesz egy bilincset és megbilincseli %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT);
GameTextForPlayer(giveplayerid, \"~r~Megbilincseltek\", 2500, 3);
TogglePlayerControllable(giveplayerid,0);
PlayerInfo[giveplayerid][bilincs] = 1;
PlayerCuffed[giveplayerid] = 2;
PlayerCuffedTime[giveplayerid] = 300;
SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
SetPlayerAttachedObject(giveplayerid, 0, 19418, 6, -0.011000, 0.028000, -0.022000, -15.600012, -33.699977, -81.700035, 0.891999, 1.000000, 1.168000);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Elõször sokkold le az illetõt!\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
}
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr/swatos/testõr!\");
}
return 1;
}