GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: fbsokk - 2012. március 25. - 08:50:29

Cím: Megadott...
Írta: fbsokk - 2012. március 25. - 08:50:29
Sziasztok!
Valaki tudna nekem abban segíteni, hogy több karaktert csak akkor lehessen választani amikor már elért egy megadott órát??
Ha igen írja le és megköszönöm:D
Cím: Megadott...
Írta: Benceee - 2012. március 25. - 09:01:22
Fut olyan timer, ami méri a játszott idõt?
Cím: Megadott...
Írta: fbsokk - 2012. március 25. - 09:13:20
Nem értelek (bocsi kezdõ vagyok :( )... Az mi?
Cím: Megadott...
Írta: Benceee - 2012. március 25. - 09:18:57
Valami számolja a játszott órát?
Cím: Megadott...
Írta: fbsokk - 2012. március 25. - 09:21:40
Nem hiszem:(
Cím: Megadott...
Írta: hegdavid95 - 2012. március 25. - 15:42:01
[pawn]#include <a_samp>
#include <foreach>
#define CJ_SKIN_TIME 3600 //az idõ másodpercben 3600 mp az 1 óra de ez bármennyi lehet
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"Szamlalo\",1000,1);
}
forward Szamlalo();
public Szamlalo()
{
foreach(Player,i)
{
    SetPVarInt(i,\"SzerverenToltottIdo\",GetPVarInt(i,\"SzerverenToltottIdo\")+1);
}
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    if(GetPlayerSkin(playerid) == 0 /* a 0 az a CJ skin idje*/ && GetPVarInt(playerid,\"SzerverenToltottIdo\") < CJ_SKIN_TIME) {SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Legalább 1 órát kell eltöltened a szerveren, hogy ezt a skint ahsználhasd!\"); return 0;}
return 1;
}[/pawn]
tessék itt egy példa rá

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. március 25. - 15:44:20 )

természetesen a szerveren töltött idõ változót kilépéskor menteni kell belépéskor meg be kell tölteni értelemszerûen