Szerző Téma: /me gond  (Megtekintve 711 alkalommal)

/me gond
« Dátum: 2013. Július 14. - 10:52:23 »
0 Show voters
SetPlayerChatBubble(playerid, \"Leszedi a mûszerfal búrkolatát!\", COLOR_PURPLE, 800, 10000);
   SetPlayerChatBubble(playerid, \"Ki keresi a megfelelõ kábeleket!\", COLOR_PURPLE, 800, 10000);
   SetPlayerChatBubble(playerid, \"A megfelelõ kábeleket össze illeszti!\", COLOR_PURPLE, 800, 10000);
   SetTimerEx(\"lopas\",3500,0,\"i\",playerid);
   SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",6500,0,\"i\",playerid);

error nélkül kiadja,de a játékba nem ír semmit?!mitõl lehet?

/me gond
« Válasz #1 Dátum: 2013. Július 14. - 14:22:29 »
0 Show voters
Ez csak a játékos fõlé irja ki a szöveget.

/me gond
« Válasz #2 Dátum: 2013. Július 14. - 21:34:28 »
0 Show voters
jaa:OO és melyik az amelyik ki írja chetbe is?

/me gond
« Válasz #3 Dátum: 2013. Július 15. - 01:04:06 »
0 Show voters
SendClientMessage ír chatre. Vagy SendPlayerMessageToAll, ez beleírja a játékos nevét az üzenetbe, a színével együtt.
RP szerverre javaslom, hogy eszelj ki egy olyat, ami csak a közelben lévõ játékosoknak jeleníti meg az üzenetet. Ha még nem megy akkor ProxDetector.

/me gond
« Válasz #4 Dátum: 2013. Július 15. - 15:25:14 »
0 Show voters

    new name[MAX_PLAYER_NAME+1], string[128];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    format(string, sizeof(string), \"Ki keresi a megfelelõ kábeleket!\",name);
    SendClientMessageToAll(COLOR_PURPLE, string);
    format(string, sizeof(string), \"A megfelelõ kábeleket össze illeszti!\",name);
    SendClientMessageToAll(COLOR_PURPLE, string);

 
Tessék ezt elküldi mindenkinek
« Utoljára szerkesztve: 2013. Július 15. - 16:26:21 írta ClimaCool »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
/me gond
« Válasz #5 Dátum: 2013. Július 15. - 15:32:42 »
0 Show voters
Az hülyeség... tessék:
 
   new n[24], str[256];
str[0] = EOS;
GetPlayerName(playerid, n, 24);
format(str, sizeof(str), \"%s kikeresi a megfelelõ kábeleket!\", n);
    SendClientMessageToAll(-1, str);
format(str, sizeof(str), \"%s a megfelelõ kábeleket össze illeszti!\", n);
    SendClientMessageToAll(-1, str);

/me gond
« Válasz #6 Dátum: 2013. Július 15. - 18:10:25 »
0 Show voters
Szia!
Ez elküldi az üzenetet a közelben lévõ játékosoknak.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <foreach>
#include <sscanf2>
CMD:me(playerid, params[])
{
new str[128],
        txt[128],
        name[MAX_PLAYER_NAME],
        Float:x,
        Float:y,
                Float:z;
if(sscanf(params, \"s\", txt)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /me [cselekvés]\");
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
format(str, 128, \"%s %s\", name, txt);
GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
foreach(Player, i){
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.0, x,y,z)){
    SendClientMessage(i, -1, str);
}
}
return 1;
}

 
for ciklussal:
 
CMD:me(playerid, params[])
{
        new str[128],
           txt[128],
            name[MAX_PLAYER_NAME],
                  Float:x,
                Float:y,
             Float:z;
        if(sscanf(params, \"s\", txt)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /me [cselekvés]\");
        GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
        format(str, 128, \"%s %s\", name, txt);
        GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
        for(new i = 0; i<MAX_PLAYERS; i++){
            if(IsPlayerConnected(i)){
                        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.0, x,y,z)){
                            SendClientMessage(i, -1, str);
                        }
                }
        }
        return 1;
}

 
foreach.inc
SSCANF Plugin
ZCMD.inc
« Utoljára szerkesztve: 2013. Július 15. - 18:17:43 írta mauladam »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal