SetPlayerChatBubble(playerid, \"Leszedi a mûszerfal búrkolatát!\", COLOR_PURPLE, 800, 10000);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"Ki keresi a megfelelõ kábeleket!\", COLOR_PURPLE, 800, 10000);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"A megfelelõ kábeleket össze illeszti!\", COLOR_PURPLE, 800, 10000);
SetTimerEx(\"lopas\",3500,0,\"i\",playerid);
SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",6500,0,\"i\",playerid);
error nélkül kiadja,de a játékba nem ír semmit?!mitõl lehet?
new name[MAX_PLAYER_NAME+1], string[128];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"Ki keresi a megfelelõ kábeleket!\",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_PURPLE, string);
format(string, sizeof(string), \"A megfelelõ kábeleket össze illeszti!\",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_PURPLE, string);
Tessék ezt elküldi mindenkinek
Az hülyeség... tessék:
new n[24], str[256];
str[0] = EOS;
GetPlayerName(playerid, n, 24);
format(str, sizeof(str), \"%s kikeresi a megfelelõ kábeleket!\", n);
SendClientMessageToAll(-1, str);
format(str, sizeof(str), \"%s a megfelelõ kábeleket össze illeszti!\", n);
SendClientMessageToAll(-1, str);
Szia!
Ez elküldi az üzenetet a közelben lévõ játékosoknak.
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <foreach>
#include <sscanf2>
CMD:me(playerid, params[])
{
new str[128],
txt[128],
name[MAX_PLAYER_NAME],
Float:x,
Float:y,
Float:z;
if(sscanf(params, \"s\", txt)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /me [cselekvés]\");
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
format(str, 128, \"%s %s\", name, txt);
GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
foreach(Player, i){
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.0, x,y,z)){
SendClientMessage(i, -1, str);
}
}
return 1;
}
for ciklussal:
CMD:me(playerid, params[])
{
new str[128],
txt[128],
name[MAX_PLAYER_NAME],
Float:x,
Float:y,
Float:z;
if(sscanf(params, \"s\", txt)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /me [cselekvés]\");
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
format(str, 128, \"%s %s\", name, txt);
GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
for(new i = 0; i<MAX_PLAYERS; i++){
if(IsPlayerConnected(i)){
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.0, x,y,z)){
SendClientMessage(i, -1, str);
}
}
}
return 1;
}
foreach.inc
SSCANF Plugin
ZCMD.inc