GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Petrik - 2013. február 01. - 17:46:39

Cím: /me csak a körzetben
Írta: Petrik - 2013. február 01. - 17:46:39
Sziasztok.
Ugye, az RP szervereken van, hogy csak a körzetedben levõk látják, amit írsz. Régebben már kérdeztem, és ez a válasz jött rá:
 
{
new Float:Pos[3],str[128]; GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
    for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
    {
       if(!IsPlayerConnected(i) || !IsPlayerInRangeOfPoint(i,10.0,Pos[0],Pos[1],Pos[2])) { continue; }
       format(str,sizeof(str),\"%s: %s\",Nev(playerid),text);
        SendClientMessage(i,0xFFFFFFFF,str);
}
return 0;
}
stock Nev(playerid)
{
new neve[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,neve,sizeof(neve));
    return neve;
}

 
Ezzel semmi probléma, azt szeretném, hogy hasonló módon legyen a \"/me\" parancs megoldva. Szóval csak a körzetedben levõk lássák, amit te \"/me\"-ztél.
Ezt kéne úgy megcsinálni:
 
    if(!strcmp(cmdtext, \"/me\", true, 3)) // 3 is the length of /me
    {
        if(!cmdtext[3])return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"USAGE: /me [action]\");
        new str[128];
        GetPlayerName(playerid, str, sizeof(str));
        format(str, sizeof(str), \"*%s %s\", str, cmdtext[4]);
        SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, str);
        return 1;
    }

 
Elõre is köszönöm a válaszokat! Megy a +, aki segít.
Cím: /me csak a körzetben
Írta: Red-Eye - 2013. február 01. - 17:55:01
Lusta voltam, felhasználtam amiket kiírtál és csak azokat kombináltam össze szóval ehhez ugyan úgy kell a stock Nev -es függvény
rem müxik tesztelni nem tudtam
 

if(!strcmp(cmdtext, \"/me\", true, 3)) // 3 is the length of /me
    {
        if(!cmdtext[3])return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"USAGE: /me [action]\");
        new str[128];
        GetPlayerName(playerid, str, sizeof(str));
        format(str, sizeof(str), \"*%s %s\", str, cmdtext[4]);
        new Float:Pos[3]; GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
       for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
       {
       if(!IsPlayerConnected(i) || !IsPlayerInRangeOfPoint(i,10.0,Pos[0],Pos[1],Pos[2])) { continue; }
        SendClientMessage(i,0xFFFFFFFF,str);
}
        return 1;
    }