public OnPlayerUpdate(playerid){ if(GetPlayerAnimationIndex(playerid)) { new animlib[32]; new animname[32]; new msg[128]; GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32); format(msg, 128, \"Futó animáció: %s %s\", animlib, animname); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, msg); } return 1;}
public OnPlayerUpdate(playerid){ if(GetPlayerAnimationIndex(playerid)) { new animlib[32],animname[32]; GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32); if(!strcmp(\"kapaszkodó animáció neve\", animname, true)) SendClientMessage(playerid,-1,\"Te most kapaszkodsz. (Flood roham) \"); } return 1;}
public OnPlayerUpdate(playerid){ if(GetPlayerAnimationIndex(playerid)) { new animlib[32],animname[32]; GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32); if(!strcmp(\"CLIMB_IDLE\", animname, true)) SendClientMessage(playerid,-1,\"Te most kapaszkodsz. (Flood roham) \"); } return 1;}
if(GetPlayerAnimationIndex(playerid) == ANIMÁCIÓ_ID)
szerintem felesleges ez a string ellenõrzés... if(GetPlayerAnimationIndex(playerid) == ANIMÁCIÓ_ID) ez nem terhel annyit, fõleg OnPlayerUpdate alatt egy ilyen \"spórolás\" nagyon sokat számít!inkább ezt ajánlom
if(!strcmp(\"CLIMB_IDLE\", animname, true)) { format(animname,sizeof(animname),\"ID: %d\",GetPlayerAnimationIndex(playerid)); }