Szerző Téma: Kapaszkodás lekérdezése  (Megtekintve 836 alkalommal)

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Kapaszkodás lekérdezése
« Dátum: 2014. január 26. - 23:12:45 »
0 Show voters
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy a \"CLIMB_IDLE\" animot hogy lehetne lekérdezni?
És ha azt az animot csinálja vagyis kapaszkodik valahova, akkor pl.: írjon ki egy szöveget (Ezt csak azért írtam ide, hogy nagyjából tudjátok mit szeretnék.)
Ezzel a kóddal, meg ezzel az átalakításával is próbálkoztam, de nem sikerült:..
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetPlayerAnimationIndex(playerid))
    {
        new animlib[32];
        new animname[32];
        new msg[128];
        GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32);
        format(msg, 128, \"Futó animáció: %s %s\", animlib, animname);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, msg);
    }
    return 1;
}

 
Elõre is köszönöm a segítséget!

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Kapaszkodás lekérdezése
« Válasz #1 Dátum: 2014. január 27. - 00:26:53 »
+1 Show voters
Szia. Elsõnek is keresd meg az animáció nevét a leírt szkripted alapján (felmész a szerverre felkapaszkodsz valamire és kiírja a nevét.). Ezt úgy kell megoldani, ellenõrzöd hogy a kapaszkodó animáció neve egyezik-e a lekérdezés pillanatában. Tehát ha fut a játékos akkor nem fogja kiírni, de ha kapaszkodik akkor kiírja.
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetPlayerAnimationIndex(playerid))
    {
        new animlib[32],animname[32];
        GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32);
        if(!strcmp(\"kapaszkodó animáció neve\", animname, true)) SendClientMessage(playerid,-1,\"Te most kapaszkodsz. (Flood roham) \");
    }
    return 1;
}

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Kapaszkodás lekérdezése
« Válasz #2 Dátum: 2014. január 27. - 00:28:31 »
0 Show voters
Az anim nevét tudom az a \'CLIMB_IDLE\'.
A scriptet, megnézem majd olyan délután fele, köszönöm szépen.

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Kapaszkodás lekérdezése
« Válasz #3 Dátum: 2014. január 27. - 00:31:07 »
+1 Show voters
Akkor módosítottam is a szkriptet. Tessék:
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetPlayerAnimationIndex(playerid))
    {
        new animlib[32],animname[32];
        GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32);
        if(!strcmp(\"CLIMB_IDLE\", animname, true)) SendClientMessage(playerid,-1,\"Te most kapaszkodsz. (Flood roham) \");
    }
    return 1;
}

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Kapaszkodás lekérdezése
« Válasz #4 Dátum: 2014. január 27. - 07:55:00 »
+1 Show voters
szerintem felesleges ez a string ellenõrzés...
 
if(GetPlayerAnimationIndex(playerid) == ANIMÁCIÓ_ID)

 
ez nem terhel annyit, fõleg OnPlayerUpdate alatt egy ilyen \"spórolás\" nagyon sokat számít!
inkább ezt ajánlom :)
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Kapaszkodás lekérdezése
« Válasz #5 Dátum: 2014. január 27. - 09:17:52 »
0 Show voters
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1390805700\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46092\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
szerintem felesleges ez a string ellenõrzés...
 
if(GetPlayerAnimationIndex(playerid) == ANIMÁCIÓ_ID)

 
ez nem terhel annyit, fõleg OnPlayerUpdate alatt egy ilyen \"spórolás\" nagyon sokat számít!
inkább ezt ajánlom :)
 
Richard: nem tudom miért, de a tied nekem valoamiért erroros, próbáltam \" jelek közé tenni, akkor is errort ír próbáltam anélkül akkor is.
BoOy:
A tied az tökéletesen mûködik köszönöm!
E: még nyitva hagyom témát Richard hátha tud olyan kodót adni ami sporólás képpen jó.
« Utoljára szerkesztve: 2014. január 27. - 09:32:31 írta Sky »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Kapaszkodás lekérdezése
« Válasz #6 Dátum: 2014. január 27. - 09:49:40 »
+1 Show voters
az ANIMÁCIÓ_ID-t átírtad az ID-ra? :) (pl.: 1234)
ehhez 1. meg kell tudnod az anim ID-t, mint ahogy a stringhez tudod a nevet ide az ID-ja kell
 
if(!strcmp(\"CLIMB_IDLE\", animname, true)) { format(animname,sizeof(animname),\"ID: %d\",GetPlayerAnimationIndex(playerid)); }
« Utoljára szerkesztve: 2014. január 27. - 09:51:33 írta Kovacs_Richard »
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Kapaszkodás lekérdezése
« Válasz #7 Dátum: 2014. január 27. - 10:19:22 »
0 Show voters
Ja, hogy az ID -t kellet, elnézést én néztem félre. Tökéletesen mûködik köszönöm, neked is megy a +!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal