Szerző Téma: Másképp mozgó object  (Megtekintve 1186 alkalommal)

Másképp mozgó object
« Dátum: 2011. október 07. - 17:25:58 »
0 Show voters
Sziasztok.
Szerintem már mindenki látta Cry módban,a szerelõ hq-n lévõ autó szerelõ mozgó objectet,ami úgy mûködik hogy beírom a parancsot,és a le/fel nyíllal nyomom,és csak alig-alig megy fel.Ezt hogy lehetne megcsinálni?Mert azt szeretném berakni egy modomba.
Aki tudna segíteni,kérem írjon :)
Ennyi lenne.
Sziasztok :)

Másképp mozgó object
« Válasz #1 Dátum: 2011. október 07. - 17:33:13 »
0 Show voters
Szóval azt szeretnéd,hogy a nyilakkal lehessen mozgatni az objectet?
[pawn]new object, cmd[MAX_PLAYERS];
[/pawn]
OnGameModeinit:
[pawn]object = CreateObject(.......);[/pawn]
OnPlayerKeyStateChange:
[pawn]
if(cmd[playerid] == 1)
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
if(newkeys == KEY_ANALOG_UP)
{
GetObjectPos(object,X,Y,Z);
MoveObject(object, X, Y, Z+2);
}
if(newkeys == KEY_ANALOG_DOWN)
{
GetObjectPos(object,X,Y,Z);
MoveObject(object, X, Y, Z-2);
}
}
[/pawn]
Parancs:
[pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/kapu\", true) == 0)
{
cmd[playerid] = 1;
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/kapu2\", true) == 0)
{
cmd[playerid] = 0;
return 1;
}[/pawn]
U.I:Sorry ha valami erroros,vagy warningos,mert itt írtam!
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 07. - 17:37:36 írta kadaradam »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal