if(strcmp(cmd, \"/megjavít\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/megjavit\", true) == 0){ if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17) { new repaircar = GetClosestCar(playerid); if(GetDistanceToCar(playerid,repaircar) < 5) { new Float:vehhealth; GetVehicleHealth(repaircar, vehhealth); if(vehhealth <= 980) { GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"Megjavítottál egy autót és kaptál 30 XP pontot.\"); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, stringx); SetVehicleHealth(repaircar, 1000.0); RepairVehicle(repaircar); PlayerInfo[playerid][XP] += 30; PlayerInfo[playerid][Penz] -= 15000; SafeGivePlayerMoney(playerid, -15000); varoskassza += 500; Savevaroskassza(); SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA, \"Megjavítottad a melletted álló jármûvet! 15000FT volt az anyagok ára.\"); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"* %s megjavított egy kocsit.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"megjavított egy kocsit.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s megjavított egy kocsit.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"A kocsi még egész jó állapotban van.\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Túl messze vagy a kocsitól.\"); } else SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy szerelõ!\");}return 1;}
if(strcmp(cmd, \"/megjavít\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/megjavit\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Itt nem tudod megjavítani!\"); new repaircar = GetClosestCar(playerid); if(GetDistanceToCar(playerid,repaircar) < 5) { new Float:vehhealth; GetVehicleHealth(repaircar, vehhealth); if(vehhealth <= 980) { GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"Megjavítottál egy autót és kaptál 30 XP pontot.\"); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, stringx); SetVehicleHealth(repaircar, 1000.0); RepairVehicle(repaircar); PlayerInfo[playerid][XP] += 30; PlayerInfo[playerid][Penz] -= 15000; SafeGivePlayerMoney(playerid, -15000); varoskassza += 500; Savevaroskassza(); SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA, \"Megjavítottad a melletted álló jármûvet! 15000FT volt az anyagok ára.\"); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"* %s megjavított egy kocsit.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"megjavított egy kocsit.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s megjavított egy kocsit.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"A kocsi még egész jó állapotban van.\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Túl messze vagy a kocsitól.\"); } else SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy szerelõ!\"); } return 1; }