Tudtommal csak sárgát lehet a SetVehicleParamsForPlayer -elhttp://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleParamsForPlayer
SetVehicleParamsEx
Marker alatt térképen jelzõ izét értettem Háromszög/négyzet.Szóval hogy oldjam meg,hogy a térképen látszódjon a jármû,és ha nincs benne senki akkor szürke,ha van akkor kék legyen?
Jelenleg csak azt tudom kivitelezni,hogy ha nincs benne senki,akkor nincs marker,ha van benne akkor kék.Vagy ha mindig beleraknék egy szürke markerû NPC-t,amint elhagyja egy játékos? Á ez hülyeség [/quote]Szerintem NPC-kkel felesleges szórakozni. Hát a jármûveken alapól van szürke marker, csak kisebb. Nem elég az? [/quote]Jó vicc rhassi De van benne valami, elvégre direkt azért van, hogy látszódjanak a kocsik, amikor nem ülnek benne. De gondolom neked másra kéne és ez így rohadtul nem jó, szóval veted az ötletet... Akkor CP-t is rakj le. [/quote]Mint rhassi is írta, azokból egyszerre csak egy lehet, na meg olyan, mint az objectivés megoldásnál a kocsi fölött a nyíl, csak itt egy piros hengerrõl beszélünk. Ami gondolom nem igazán jönne jól. SetPlayerMapIcon [/quote]Eszembe se jutott. Talán ez az egyetlen egy lehetséges megoldás. És az egy gyros timerrel folyamatosan változtatgatnám az összes playernek?Eléggé memóriaigényes.És miért van benne 3 koordináta,amikor a térkép az két dimenziós?Azért hogy a négyzet/háromszög változhasson?(most nézem hogy az egyik icon fajta az pont a cp jelzó icon. [/quote]Nem 3, hanem 8 paramétere van (nem tudom, te mi mást néztél). A függvényrõl magyarul.Nos, akkor térjünk is rá KovaNovik megoldására. Tudvari, ez van, kompromisszumokat kell kötni, ha valamit meg akarsz oldani. Terheli a gépet, ez van. Ez a szerver dolga, hogy használja a szervergépet. Ha csak így lehet megoldani és annyira fontos neked, akkor oldd meg így. Viszont amikor a kocsiban nincs senki, tehát egy helyben áll, bõven elég egyszer rátenni az ikont és nincs semmi féle terhelés. Az más tészta, ha a GTA fizikusok eltolják azzal, hogy nekifutnak. Aztán mikor valaki beszáll a kocsiba (ezt több callbacknál is tudod érzékelni), leveszed azt az ikont és onnantól jöhet a timeres megoldás, amellyel folyamatosan frissíted a kocsi helyzetét. Viszont ha timerrel csinálod, lehet, hogy laggosan fog mozogni az ikon, amely ugye nem valódi laggot jelent, csupán a timer túl lassú egymás utáni meghívása után tûnik laggosnak a dolog. Tehát pl. beállítod 1 másodpercre, melynek hatására az ikon 1 másodpercenként helyezõdik át. Közben a 0,2. másodpercben már rég nem ott van a kocsi, ahol azt a térképen jelzi. Erre megoldás a kisebb idõ, de akkor már használhatsz OnPlayerUpdateet is. Így is úgy is van terhelés. Na meg azt a callbacket nem véletlenül találták ki. Arra, hogy használják. Nem muszáj mindig timerrel kerülgetni azt.
Hát a jármûveken alapól van szürke marker, csak kisebb. Nem elég az? [/quote]Jó vicc rhassi De van benne valami, elvégre direkt azért van, hogy látszódjanak a kocsik, amikor nem ülnek benne. De gondolom neked másra kéne és ez így rohadtul nem jó, szóval veted az ötletet... Akkor CP-t is rakj le. [/quote]Mint rhassi is írta, azokból egyszerre csak egy lehet, na meg olyan, mint az objectivés megoldásnál a kocsi fölött a nyíl, csak itt egy piros hengerrõl beszélünk. Ami gondolom nem igazán jönne jól. SetPlayerMapIcon [/quote]Eszembe se jutott. Talán ez az egyetlen egy lehetséges megoldás. És az egy gyros timerrel folyamatosan változtatgatnám az összes playernek?Eléggé memóriaigényes.És miért van benne 3 koordináta,amikor a térkép az két dimenziós?Azért hogy a négyzet/háromszög változhasson?(most nézem hogy az egyik icon fajta az pont a cp jelzó icon. [/quote]Nem 3, hanem 8 paramétere van (nem tudom, te mi mást néztél). A függvényrõl magyarul.Nos, akkor térjünk is rá KovaNovik megoldására. Tudvari, ez van, kompromisszumokat kell kötni, ha valamit meg akarsz oldani. Terheli a gépet, ez van. Ez a szerver dolga, hogy használja a szervergépet. Ha csak így lehet megoldani és annyira fontos neked, akkor oldd meg így. Viszont amikor a kocsiban nincs senki, tehát egy helyben áll, bõven elég egyszer rátenni az ikont és nincs semmi féle terhelés. Az más tészta, ha a GTA fizikusok eltolják azzal, hogy nekifutnak. Aztán mikor valaki beszáll a kocsiba (ezt több callbacknál is tudod érzékelni), leveszed azt az ikont és onnantól jöhet a timeres megoldás, amellyel folyamatosan frissíted a kocsi helyzetét. Viszont ha timerrel csinálod, lehet, hogy laggosan fog mozogni az ikon, amely ugye nem valódi laggot jelent, csupán a timer túl lassú egymás utáni meghívása után tûnik laggosnak a dolog. Tehát pl. beállítod 1 másodpercre, melynek hatására az ikon 1 másodpercenként helyezõdik át. Közben a 0,2. másodpercben már rég nem ott van a kocsi, ahol azt a térképen jelzi. Erre megoldás a kisebb idõ, de akkor már használhatsz OnPlayerUpdateet is. Így is úgy is van terhelés. Na meg azt a callbacket nem véletlenül találták ki. Arra, hogy használják. Nem muszáj mindig timerrel kerülgetni azt.
Akkor CP-t is rakj le. [/quote]Mint rhassi is írta, azokból egyszerre csak egy lehet, na meg olyan, mint az objectivés megoldásnál a kocsi fölött a nyíl, csak itt egy piros hengerrõl beszélünk. Ami gondolom nem igazán jönne jól. SetPlayerMapIcon [/quote]Eszembe se jutott. Talán ez az egyetlen egy lehetséges megoldás. És az egy gyros timerrel folyamatosan változtatgatnám az összes playernek?Eléggé memóriaigényes.És miért van benne 3 koordináta,amikor a térkép az két dimenziós?Azért hogy a négyzet/háromszög változhasson?(most nézem hogy az egyik icon fajta az pont a cp jelzó icon. [/quote]Nem 3, hanem 8 paramétere van (nem tudom, te mi mást néztél). A függvényrõl magyarul.Nos, akkor térjünk is rá KovaNovik megoldására. Tudvari, ez van, kompromisszumokat kell kötni, ha valamit meg akarsz oldani. Terheli a gépet, ez van. Ez a szerver dolga, hogy használja a szervergépet. Ha csak így lehet megoldani és annyira fontos neked, akkor oldd meg így. Viszont amikor a kocsiban nincs senki, tehát egy helyben áll, bõven elég egyszer rátenni az ikont és nincs semmi féle terhelés. Az más tészta, ha a GTA fizikusok eltolják azzal, hogy nekifutnak. Aztán mikor valaki beszáll a kocsiba (ezt több callbacknál is tudod érzékelni), leveszed azt az ikont és onnantól jöhet a timeres megoldás, amellyel folyamatosan frissíted a kocsi helyzetét. Viszont ha timerrel csinálod, lehet, hogy laggosan fog mozogni az ikon, amely ugye nem valódi laggot jelent, csupán a timer túl lassú egymás utáni meghívása után tûnik laggosnak a dolog. Tehát pl. beállítod 1 másodpercre, melynek hatására az ikon 1 másodpercenként helyezõdik át. Közben a 0,2. másodpercben már rég nem ott van a kocsi, ahol azt a térképen jelzi. Erre megoldás a kisebb idõ, de akkor már használhatsz OnPlayerUpdateet is. Így is úgy is van terhelés. Na meg azt a callbacket nem véletlenül találták ki. Arra, hogy használják. Nem muszáj mindig timerrel kerülgetni azt.
SetPlayerMapIcon [/quote]Eszembe se jutott. Talán ez az egyetlen egy lehetséges megoldás. És az egy gyros timerrel folyamatosan változtatgatnám az összes playernek?Eléggé memóriaigényes.És miért van benne 3 koordináta,amikor a térkép az két dimenziós?Azért hogy a négyzet/háromszög változhasson?(most nézem hogy az egyik icon fajta az pont a cp jelzó icon. [/quote]Nem 3, hanem 8 paramétere van (nem tudom, te mi mást néztél). A függvényrõl magyarul.Nos, akkor térjünk is rá KovaNovik megoldására. Tudvari, ez van, kompromisszumokat kell kötni, ha valamit meg akarsz oldani. Terheli a gépet, ez van. Ez a szerver dolga, hogy használja a szervergépet. Ha csak így lehet megoldani és annyira fontos neked, akkor oldd meg így. Viszont amikor a kocsiban nincs senki, tehát egy helyben áll, bõven elég egyszer rátenni az ikont és nincs semmi féle terhelés. Az más tészta, ha a GTA fizikusok eltolják azzal, hogy nekifutnak. Aztán mikor valaki beszáll a kocsiba (ezt több callbacknál is tudod érzékelni), leveszed azt az ikont és onnantól jöhet a timeres megoldás, amellyel folyamatosan frissíted a kocsi helyzetét. Viszont ha timerrel csinálod, lehet, hogy laggosan fog mozogni az ikon, amely ugye nem valódi laggot jelent, csupán a timer túl lassú egymás utáni meghívása után tûnik laggosnak a dolog. Tehát pl. beállítod 1 másodpercre, melynek hatására az ikon 1 másodpercenként helyezõdik át. Közben a 0,2. másodpercben már rég nem ott van a kocsi, ahol azt a térképen jelzi. Erre megoldás a kisebb idõ, de akkor már használhatsz OnPlayerUpdateet is. Így is úgy is van terhelés. Na meg azt a callbacket nem véletlenül találták ki. Arra, hogy használják. Nem muszáj mindig timerrel kerülgetni azt.
És az egy gyros timerrel folyamatosan változtatgatnám az összes playernek?Eléggé memóriaigényes.És miért van benne 3 koordináta,amikor a térkép az két dimenziós?Azért hogy a négyzet/háromszög változhasson?(most nézem hogy az egyik icon fajta az pont a cp jelzó icon. [/quote]Nem 3, hanem 8 paramétere van (nem tudom, te mi mást néztél). A függvényrõl magyarul.Nos, akkor térjünk is rá KovaNovik megoldására. Tudvari, ez van, kompromisszumokat kell kötni, ha valamit meg akarsz oldani. Terheli a gépet, ez van. Ez a szerver dolga, hogy használja a szervergépet. Ha csak így lehet megoldani és annyira fontos neked, akkor oldd meg így. Viszont amikor a kocsiban nincs senki, tehát egy helyben áll, bõven elég egyszer rátenni az ikont és nincs semmi féle terhelés. Az más tészta, ha a GTA fizikusok eltolják azzal, hogy nekifutnak. Aztán mikor valaki beszáll a kocsiba (ezt több callbacknál is tudod érzékelni), leveszed azt az ikont és onnantól jöhet a timeres megoldás, amellyel folyamatosan frissíted a kocsi helyzetét. Viszont ha timerrel csinálod, lehet, hogy laggosan fog mozogni az ikon, amely ugye nem valódi laggot jelent, csupán a timer túl lassú egymás utáni meghívása után tûnik laggosnak a dolog. Tehát pl. beállítod 1 másodpercre, melynek hatására az ikon 1 másodpercenként helyezõdik át. Közben a 0,2. másodpercben már rég nem ott van a kocsi, ahol azt a térképen jelzi. Erre megoldás a kisebb idõ, de akkor már használhatsz OnPlayerUpdateet is. Így is úgy is van terhelés. Na meg azt a callbacket nem véletlenül találták ki. Arra, hogy használják. Nem muszáj mindig timerrel kerülgetni azt.