GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: takehun - 2012. november 02. - 18:50:47

Cím: Marker [Checkpoint] eltüntetése a RADARról
Írta: takehun - 2012. november 02. - 18:50:47
Üdv, olyan problémám lenne, hogy van egy kinti red marker, ami látszik a radaron. Na ezt kéne nekem eltüntetni de sehogy nem megy.
Próbáltam a \" SetPlayerMarkerForPlayer \" de nem megy illetve a \" ShowPlayerMarkers \" de ez meg a player-ek színét is eltünteti a radarról...
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 2192.6963, 1986.1476, 12.2969, 1.0);
    return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Beleléptél a piros körbe.\");
    return 1;
}
[/quote]
http://imageshack.us/photo/my-images/571/kepjk.jpg/
Köszi.
Cím: Marker [Checkpoint] eltüntetése a RADARról
Írta: Casamiro - 2012. november 02. - 19:12:36
Vedd ki azt a részt amit bemásoltál, és nem fogja megjeleníteni.
Cím: Marker [Checkpoint] eltüntetése a RADARról
Írta: ZyZu. - 2012. november 02. - 19:24:00

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 2192.6963, 1986.1476, 12.2969, 1.0);
    return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Beleléptél a piros körbe.\");
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    return 1;
}

 
Tessék így jó lesz! Ha belemész a piros körbe akkor törli.. :)
Cím: Marker [Checkpoint] eltüntetése a RADARról
Írta: takehun - 2012. november 02. - 19:59:54
De nem a piros kört akarom kitörölni, hanem a radaron lévõ markert. Vásárláshoz használnám ezt a checkpoint-ot.
Cím: Marker [Checkpoint] eltüntetése a RADARról
Írta: Casamiro - 2012. november 02. - 20:44:48
Az nem marker, az a checkpoint jelzése a radaron. Nem tudod eltüntetni, csak úgy ha eltörlöd a checkpointot.
Cím: Marker [Checkpoint] eltüntetése a RADARról
Írta: takehun - 2012. november 03. - 15:57:22
Oké, és úgy meg lehet oldani, hogy ha a közelébe érek akkor jön elõ a checkpoint? (mint pl az mapikonoknál)
Ezzel próbáltam de nem jó:
 

#include <a_samp>
#define SHOPX 2192.6963
#define SHOPY 1986.1476
#define SHOPZ 12.2969
#define PlayerToPoint
new ITALM[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(PlayerToPoint(60.0, playerid, SHOPX, SHOPY, SHOPZ) && ITALM[playerid] == 1)
{
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2192.6963, 1986.1476, 12.2969, 1.0);
}
if(!PlayerToPoint(60.0, playerid, ITALMX, ITALMY, ITALMZ) && ITALM[playerid] == 0)
{
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
}
        return 0;
}

 
(nincs error se warn)