public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2192.6963, 1986.1476, 12.2969, 1.0);
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Beleléptél a piros körbe.\");
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
return 1;
}
Tessék így jó lesz! Ha belemész a piros körbe akkor törli.. :)
Oké, és úgy meg lehet oldani, hogy ha a közelébe érek akkor jön elõ a checkpoint? (mint pl az mapikonoknál)
Ezzel próbáltam de nem jó:
#include <a_samp>
#define SHOPX 2192.6963
#define SHOPY 1986.1476
#define SHOPZ 12.2969
#define PlayerToPoint
new ITALM[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(PlayerToPoint(60.0, playerid, SHOPX, SHOPY, SHOPZ) && ITALM[playerid] == 1)
{
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2192.6963, 1986.1476, 12.2969, 1.0);
}
if(!PlayerToPoint(60.0, playerid, ITALMX, ITALMY, ITALMZ) && ITALM[playerid] == 0)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
}
return 0;
}
(nincs error se warn)