-
Hy all
azt szeretném megkérdezni h h lehet az megcsinálni h a mappok ne ma modba hanem inc-be legyenek?:D
-
#include <streamer>
stock mapbetoltes() {
}
A módba a mapbetoltest használod a mapbetoltes között legyenek az objectek , aztán csõ , meg beleírod a módba hogy beolvassa a mapbetöltést.
E: a zárójelek O-vá olvadtak LOL!
-
Például:
Inc.-be:
stock LoadMap()
{
//Ide jönnek az objectek
}
A Játékmódban pedig használhatod pl. az OnGameModeInit eljárásnál:
LoadMap();
E: Pablo gyorsabb volt :D
-
és az [iNC]-nek a pawno mappába vagy ott kell lennie ahol a modnak?:D
-
szerver mappa/pawno/includes/név.inc
és akkor a mód elején
#include <név.inc>
De ha nem szeretnéd azt, hogy meg kelljen hívni, akkor létrehozol egy OnGamemodeInit-et benne, de egyébként a .inc fájlban mindenképpen includeolni kell a a_samp includeot és ha streamert használsz, akkor azt is...
-
Úgy kell ahogyan Bazsi írta de az inc -ben beírod:
public OnGameModeInit()
{
//ide a mappokat.
return 1;
}
Mikor megvan a mód elejére a név.inc nevét majd betöltni. :-\\
-
Úgy kell ahogyan Bazsi írta de az inc -ben beírod:
public OnGameModeInit()
{
//ide a mappokat.
return 1;
}
Mikor megvan a mód elejére a név.inc nevét majd betöltni. :-\\
miért kellett hozzászólnod? tökéletes az elsõ kettõ megoldás, a tied nem.
-
Köszii mindenkinek Témát zárom!:)