Szerző Téma: zónán belüli üzenet  (Megtekintve 491 alkalommal)

zónán belüli üzenet
« Dátum: 2013. Július 21. - 22:16:46 »
0 Show voters
hy!
ezt:
 
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,300.0, 191.4581,2511.7207,16.2319))//aa
{
    SetPlayerArmedWeapon(playerid,0);
       GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Piros zóna!\",1500,3);
}

 
hogyan lehetne megcsinálni úgy hogy csak 1 szer irja az üzenetet??
magyarul ha belépek a zónába csak 1x írja ki ne folytaon,valamint ha kilépek a zónábol és ujra belépek csak akkor irja ki egyszer??

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
zónán belüli üzenet
« Válasz #1 Dátum: 2013. Július 22. - 07:11:46 »
0 Show voters

public OnPlayerConnect( playerid ) { SetPVarInt( playerid, \"piros\", 0 ); return 1; }
public OnPlayerDisconnect( playerid ) { SetPVarInt( playerid, \"piros\", 0 ); return 1; }
if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 300.0, 191.4581,2511.7207,16.2319 ) ) //aa
{
    if( GetPVarInt( playerid, \"piros\") == 0 )
    {
        SetPlayerArmedWeapon(playerid,0);
        SetPVairInt( playerid, \"piros\", 1 );
        GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Piros zóna!\",1500,3);
}   }

 
tessék..  8)

zónán belüli üzenet
« Válasz #2 Dátum: 2013. Július 22. - 08:25:55 »
0 Show voters
streamer.inc
 
public OnPlayerEnterDynamicArea(playerid, areaid) // Belépés
public OnPlayerLeaveDynamicArea(playerid, areaid) // Kilépés
// Különbözõ alakú zónák/területek létrehozása
CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
CreateDynamicRectangle(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
CreateDynamicSphere(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
CreateDynamicCube(Float:minx, Float:miny, Float:minz, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
CreateDynamicPolygon(Float:points[], Float:minz = -FLOAT_INFINITY, Float:maxz = FLOAT_INFINITY, maxpoints = sizeof points, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);

 
Létre kell hozni egy változót mely tárolja a létrehozott zóna azonosítószámát majd ezt kell ellenõrzésre használni a visszahívások alatt.
 
new
     RED_ZONE;
RED_ZONE = CreateDynamicSphere(191.4581, 2511.7207, 16.2319, 300.0);
public OnPlayerEnterDynamicArea(playerid, areaid)
{
    if(areaid == RED_ZONE)
    {
        GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Piros zóna!\",1500,3);
    }
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal