Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
San Andreas Multiplayer (SA-MP)
»
SA-MP: Szerverfejlesztés
»
Segítségkérés
»
Map berakás szerverbe
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Le
Szerző
Téma: Map berakás szerverbe (Megtekintve 1294 alkalommal)
Th0mas
278
Map berakás szerverbe
«
Dátum:
2014. október 17. - 16:14:48 »
0
Voters list:
Hogyan rakjam be a szerverembe a mappokat? Hova illeszem,mi kell hozzá meg hogyan mit?
«
Utoljára szerkesztve: 2014. október 17. - 16:27:18 írta Flash
»
Naplózva
Nátha
1036
Map berakás szerverbe
«
Válasz #1 Dátum:
2014. október 17. - 16:24:54 »
0
Voters list:
Ha streamer plugint használsz akkor konvertáld CreateDynamicObject-re és az OnGameModeInit alá kell beraknod a konvertált kódot.
Ha object törlés van benne akkor a RemoveBuildingForPlayer kódot az OnPlayerrConnect(playerid) alá tedd.
Ha .map fájlként van meg az adott map akkor itt áttudod konvertálni:
http://sampforum.hu/index.php?page=object
Naplózva
anGeL
Adminisztrátor
2158
Map berakás szerverbe
«
Válasz #2 Dátum:
2014. október 17. - 16:35:31 »
+2
Voters list:
...vagy esetleg ha nem használsz streamer plugint, akkor simán az -OnGameModeInit alá tedd.
Naplózva
Nátha
1036
Map berakás szerverbe
«
Válasz #3 Dátum:
2014. október 17. - 16:39:53 »
0
Voters list:
Célszerû streamert használni, mert akkor koráltan mennyiségû objektet berakhatsz
Naplózva
anGeL
Adminisztrátor
2158
Map berakás szerverbe
«
Válasz #4 Dátum:
2014. október 17. - 16:40:41 »
+2
Voters list:
Persze, ez evidens, csak ha például pár objectet akar tesztelni, és nem is ért hozzá annyira, akkor így egyszerûbb.
Naplózva
BackUP
908
Map berakás szerverbe
«
Válasz #5 Dátum:
2014. október 17. - 20:53:31 »
0
Voters list:
Idézetet írta: Nátha date=1413556793\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51028\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Célszerû streamert használni, mert akkor koráltan mennyiségû objektet berakhatsz
Nem korlátlan mennyiség, a limit ugyanaz. A Streamer csak annyit tesz, hogy akkor hozza létre ha valaki van a közelébe. Ha azon ponton annyi object van amennyi a korlát akkor ott hibák fordulhatnak elõ.
Naplózva
Nátha
1036
Map berakás szerverbe
«
Válasz #6 Dátum:
2014. október 17. - 21:16:46 »
0
Voters list:
Egészen pontosítva igen.
De én úgy tudom hogy ha CreateObject-bõl több van ezernél akkor indításnál már írja a logba hogy túllépte a limitet meg stb. és be sem tölt egy darabot sem.
Naplózva
BackUP
908
Map berakás szerverbe
«
Válasz #7 Dátum:
2014. október 17. - 21:40:24 »
0
Voters list:
Itt azért nem mert nem hozza egybõl létre õket. Annyit hoz létre sorba amennyit tud mikor a játékos megjelnik. Ennek oka, hogy nem egyszerre töltenek be.
Naplózva
lambada
7
Map berakás szerverbe
«
Válasz #8 Dátum:
2014. október 18. - 17:41:26 »
0
Voters list:
Elõször is szerintem használj streamert.
http://sampforum.hu/index.php?topic=4331.0
Majd ha mappoltál mta ba akkor elmented belemész az mta mappájába server/mods/deathmach/resources
és ott a név.map ot kiválasztod és lekonvertálod.
Vagy ha a netrõl töltesz le mappot akkor simán kimásolod az objecteket.
http://sampforum.hu/index.php?page=object
http://gtamap.delux-host.com/converter/
A mód elejére vagy az fs #include <streamer>
És itt a delux mapp converter be ha CreateDynamicObject el akarod, vagyis aval kell ha használsz streamert.
Ha valamit nem értesz akkor nyugottan irj.
Naplózva
scripter01
1035
Ex Moderálisan Globális
Map berakás szerverbe
«
Válasz #9 Dátum:
2014. október 19. - 16:53:20 »
0
Voters list:
[gmod]Ha már megnyitottad a témát, kérlek ne hanyagold.[/gmod]
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
San Andreas Multiplayer (SA-MP)
»
SA-MP: Szerverfejlesztés
»
Segítségkérés
»
Map berakás szerverbe
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal