Szerző Téma: Map berakás szerverbe  (Megtekintve 1316 alkalommal)

Nem elérhető Th0mas

  • 278
    • Profil megtekintése
Map berakás szerverbe
« Dátum: 2014. október 17. - 16:14:48 »
0 Show voters
Hogyan rakjam be a szerverembe a mappokat? Hova illeszem,mi kell hozzá meg hogyan mit?
« Utoljára szerkesztve: 2014. október 17. - 16:27:18 írta Flash »

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Map berakás szerverbe
« Válasz #1 Dátum: 2014. október 17. - 16:24:54 »
0 Show voters
Ha streamer plugint használsz akkor konvertáld CreateDynamicObject-re és az OnGameModeInit alá kell beraknod a konvertált kódot.
Ha object törlés van benne akkor a RemoveBuildingForPlayer kódot az OnPlayerrConnect(playerid) alá tedd.
Ha .map fájlként van meg az adott map akkor itt áttudod konvertálni: http://sampforum.hu/index.php?page=object

Nem elérhető anGeL

  • Adminisztrátor
  • 2158
    • Profil megtekintése
Map berakás szerverbe
« Válasz #2 Dátum: 2014. október 17. - 16:35:31 »
+2 Show voters
...vagy esetleg ha nem használsz streamer plugint, akkor simán az -OnGameModeInit alá tedd.

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Map berakás szerverbe
« Válasz #3 Dátum: 2014. október 17. - 16:39:53 »
0 Show voters
Célszerû streamert használni, mert akkor koráltan mennyiségû objektet berakhatsz

Nem elérhető anGeL

  • Adminisztrátor
  • 2158
    • Profil megtekintése
Map berakás szerverbe
« Válasz #4 Dátum: 2014. október 17. - 16:40:41 »
+2 Show voters
Persze, ez evidens, csak ha például pár objectet akar tesztelni, és nem is ért hozzá annyira, akkor így egyszerûbb.  :)

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Map berakás szerverbe
« Válasz #5 Dátum: 2014. október 17. - 20:53:31 »
0 Show voters
Idézetet írta: Nátha date=1413556793\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51028\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Célszerû streamert használni, mert akkor koráltan mennyiségû objektet berakhatsz
 
Nem korlátlan mennyiség, a limit ugyanaz. A Streamer csak annyit tesz, hogy akkor hozza létre ha valaki van a közelébe. Ha azon ponton annyi object van amennyi a korlát akkor ott hibák fordulhatnak elõ.

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Map berakás szerverbe
« Válasz #6 Dátum: 2014. október 17. - 21:16:46 »
0 Show voters
Egészen pontosítva igen.
De én úgy tudom hogy ha CreateObject-bõl több van ezernél akkor indításnál már írja a logba hogy túllépte a limitet meg stb. és be sem tölt egy darabot sem.

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Map berakás szerverbe
« Válasz #7 Dátum: 2014. október 17. - 21:40:24 »
0 Show voters
Itt azért nem mert nem hozza egybõl létre õket. Annyit hoz létre sorba amennyit tud mikor a játékos megjelnik. Ennek oka, hogy nem egyszerre töltenek be.

Map berakás szerverbe
« Válasz #8 Dátum: 2014. október 18. - 17:41:26 »
0 Show voters
Elõször is szerintem használj streamert. http://sampforum.hu/index.php?topic=4331.0
Majd ha mappoltál mta ba akkor elmented belemész az mta mappájába server/mods/deathmach/resources
és ott a név.map  ot kiválasztod és lekonvertálod.
Vagy ha a netrõl töltesz le mappot akkor simán kimásolod az objecteket.
http://sampforum.hu/index.php?page=object
http://gtamap.delux-host.com/converter/ 
A mód elejére vagy az fs  #include <streamer>
És itt a delux mapp converter be ha CreateDynamicObject el akarod, vagyis aval kell ha használsz streamert.
Ha valamit nem értesz akkor nyugottan irj.

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
Map berakás szerverbe
« Válasz #9 Dátum: 2014. október 19. - 16:53:20 »
0 Show voters
[gmod]Ha már megnyitottad a témát, kérlek ne hanyagold.[/gmod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal