GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Th0mas - 2014. október 17. - 16:14:48

Cím: Map berakás szerverbe
Írta: Th0mas - 2014. október 17. - 16:14:48
Hogyan rakjam be a szerverembe a mappokat? Hova illeszem,mi kell hozzá meg hogyan mit?
Cím: Map berakás szerverbe
Írta: Nátha - 2014. október 17. - 16:24:54
Ha streamer plugint használsz akkor konvertáld CreateDynamicObject-re és az OnGameModeInit alá kell beraknod a konvertált kódot.
Ha object törlés van benne akkor a RemoveBuildingForPlayer kódot az OnPlayerrConnect(playerid) alá tedd.
Ha .map fájlként van meg az adott map akkor itt áttudod konvertálni: http://sampforum.hu/index.php?page=object
Cím: Map berakás szerverbe
Írta: anGeL - 2014. október 17. - 16:35:31
...vagy esetleg ha nem használsz streamer plugint, akkor simán az -OnGameModeInit alá tedd.
Cím: Map berakás szerverbe
Írta: Nátha - 2014. október 17. - 16:39:53
Célszerû streamert használni, mert akkor koráltan mennyiségû objektet berakhatsz
Cím: Map berakás szerverbe
Írta: anGeL - 2014. október 17. - 16:40:41
Persze, ez evidens, csak ha például pár objectet akar tesztelni, és nem is ért hozzá annyira, akkor így egyszerûbb.  :)
Cím: Map berakás szerverbe
Írta: BackUP - 2014. október 17. - 20:53:31
Idézetet írta: Nátha date=1413556793\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51028\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Célszerû streamert használni, mert akkor koráltan mennyiségû objektet berakhatsz
 
Nem korlátlan mennyiség, a limit ugyanaz. A Streamer csak annyit tesz, hogy akkor hozza létre ha valaki van a közelébe. Ha azon ponton annyi object van amennyi a korlát akkor ott hibák fordulhatnak elõ.
Cím: Map berakás szerverbe
Írta: Nátha - 2014. október 17. - 21:16:46
Egészen pontosítva igen.
De én úgy tudom hogy ha CreateObject-bõl több van ezernél akkor indításnál már írja a logba hogy túllépte a limitet meg stb. és be sem tölt egy darabot sem.
Cím: Map berakás szerverbe
Írta: BackUP - 2014. október 17. - 21:40:24
Itt azért nem mert nem hozza egybõl létre õket. Annyit hoz létre sorba amennyit tud mikor a játékos megjelnik. Ennek oka, hogy nem egyszerre töltenek be.
Cím: Map berakás szerverbe
Írta: lambada - 2014. október 18. - 17:41:26
Elõször is szerintem használj streamert. http://sampforum.hu/index.php?topic=4331.0
Majd ha mappoltál mta ba akkor elmented belemész az mta mappájába server/mods/deathmach/resources
és ott a név.map  ot kiválasztod és lekonvertálod.
Vagy ha a netrõl töltesz le mappot akkor simán kimásolod az objecteket.
http://sampforum.hu/index.php?page=object
http://gtamap.delux-host.com/converter/ 
A mód elejére vagy az fs  #include <streamer>
És itt a delux mapp converter be ha CreateDynamicObject el akarod, vagyis aval kell ha használsz streamert.
Ha valamit nem értesz akkor nyugottan irj.
Cím: Map berakás szerverbe
Írta: scripter01 - 2014. október 19. - 16:53:20
[gmod]Ha már megnyitottad a témát, kérlek ne hanyagold.[/gmod]