GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: jozsi0502 - 2012. június 24. - 00:05:25

Cím: MAP
Írta: jozsi0502 - 2012. június 24. - 00:05:25
Miért van ez.Ha mapolok berakom a filterscript-be server.cfg-be megadom a nevet ami a map belépek a szerverre és egyszerûen nem jelzi hogy benn lenne a mapom
Cím: MAP
Írta: ZyZu. - 2012. június 24. - 00:20:42
Ne tedd FILTERSCRIPT -be. Ragd a modba szerintem jobb, és a mappokat hova raktad? OnGameModeInit vagy OnFilterScriptInit alá?
Cím: MAP
Írta: lusta19 - 2012. június 24. - 07:38:22
http://sampforum.hu/index.php?topic=13021.0
Cím: MAP
Írta: jozsi0502 - 2012. június 25. - 01:17:01
OnGameModeInit alá de van még 1 gondom hogy a régi mapokat eltünteti az új map
Cím: MAP
Írta: lusta19 - 2012. június 25. - 07:34:14
Használsz streamert?
Ha igen minden mapot CreateDymanicObjeckt-be konvertál át .
Ha nem rakj be streamert
Cím: MAP
Írta: jozsi0502 - 2012. június 25. - 09:55:36
Nem használok streamert  akkor töltsem le és utána konvertáljam át az adott mapot CreateDymanicObjeckté és utána müködni fog minden jelezni fogja a sok mapot?Kipróbálom
Cím: MAP
Írta: lusta19 - 2012. június 25. - 10:05:52
Tessék :  http://sampforum.hu/index.php?topic=4331.0
Igen , de akkor minden mapot CreateDymanicObjeckt-ba legyen .
Nekem durván 40Ezer objeckt van és jó
Cím: MAP
Írta: jozsi0502 - 2012. június 25. - 20:57:26
Nagyon szépen köszönöm a válaszod  :D  ;D Megy a +