GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: RedLine0108 - 2011. augusztus 03. - 11:14:23
-
Tshá. Csináltam egy mapot és mentettem le kocsikat is, namost ha a mapot konvertálom akkor a kocsikat nem convertálja le, hogy lehet megoldani hogy amit lementettem kocsikat azok is ottlegyenek :question: Plz HELP.
Válaszokat elõre is köszi. :)
-
http://www.convertffs.com/ itt konvertálj.
-
nem jó a .map fájl?
Le kell tölteni az mtamap.inc-et, be kell rakni a pawno/includes-mappába,majd beírni az ongamemodeinithez, hogy [pawn]LoadMtaMap(\"mapnév.map\",true);[/pawn]
A mapnév helyett a mapod nevét írd be
-
Épp erre gondoltam de úgydöntöttem hogy inkább megkérdezem. :D köszöntem ;)
Témát Zárom.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. augusztus 03. - 11:49:52 )
Öhm.. Nem mûködik mivel ez a fajta mapberakás 0.3c Objectekhez való.. vagy nemtudom miért de ha beírom akkor azt írja a mode neve helyett hogy Unknown és üres az egész szerver...
Más ötlet? :S
-
Épp erre gondoltam de úgydöntöttem hogy inkább megkérdezem. :D köszöntem ;)
Témát Zárom.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. augusztus 03. - 11:49:52 )
Öhm.. Nem mûködik mivel ez a fajta mapberakás 0.3c Objectekhez való.. vagy nemtudom miért de ha beírom akkor azt írja a mode neve helyett hogy Unknown és üres az egész szerver...
Más ötlet? :S
Mivel kell hozzá sscanf2 plugin is hozzá
-
aztis beleírtam, a módba is és a server.cfg-be is de azt adja ki hogy Unknown.
-
aztis beleírtam, a módba is és a server.cfg-be is de azt adja ki hogy Unknown.
Mert nem jól raktad be a plugint
-
ha linux akkor .so ha windows a szerver akkor .dll