Szerző Téma: ZombieMod v1.0  (Megtekintve 785 alkalommal)

ZombieMod v1.0
« Dátum: 2014. december 26. - 18:58:34 »
0 Show voters
Hello.  :wave:  Éppen egy zombi modot készítek és az lenne a kérdésem, hogy lehetne azt megoldani a szerveren lévő játékosuk közül egyet Zombivá változtasson.  ||SetPlayerSkin(playerid, 162);||SetPlayerHeath(playerid, 250);||
És ha Zombik átváltoztatták az összes embert zombivá akkor ezt írja:  GameTextForAll(\"Zombik győztek\", 5500, 6);
ha az emberek megölték az összes zombit:  GameTextForAll(\"Emberek győztek\", 5500, 6); akkor pedig ezt írja.
Ha kell hozzá az egész kód akkor felteszem csak szóljatok.  :)
« Utoljára szerkesztve: 2014. december 28. - 16:00:01 írta Archer »

ZombieMod v1.0
« Válasz #1 Dátum: 2014. december 26. - 19:01:21 »
0 Show voters
Véletlen szerű választás?

ZombieMod v1.0
« Válasz #2 Dátum: 2014. december 26. - 19:02:01 »
0 Show voters
igen

ZombieMod v1.0
« Válasz #3 Dátum: 2014. december 26. - 19:33:35 »
+1 Show voters
stock SelectRandomPlayer()
{
     new random = Random(MAX_PLAYERS);
     if(IsPlayerConnected(random))
     {
           return random;
     }
     else
     {
           SelectRandomPlayer();
     }
}

 


new randomplayer = SelectRandomPlayer();
SetPlayerSkin(randomplayer, 162);
SetPlayerHealth(randomplayer, 250);

 


forward ZombikGyoztek();
forward PlayerekGyoztek();

 


public ZombikGyoztek()

 
Állj.
Most olvasom át. Magyarul írjuk meg azt,
 
  • hogy a playerek átváltoztassák a playereket emberekké/zombikká ==> ellenőrzés (ezt is nekünk kell megírnunk?) akkor:

  • kiírjon valamit

  • átváltoztasson mindenkit zombivá/emberré (változót nem ismerünk, nekünk kell megcsinálni)


Ez már egy komplett zombi mód...
Légy szíves tedd fel a kódot ami már kész van..

ZombieMod v1.0
« Válasz #4 Dátum: 2014. december 26. - 19:36:19 »
0 Show voters
ok
egy pill…
 :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. December 26. 19:45:47[/time] )

// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <fixchars.h>
#include <multilang>
#define PRESSED(%0) \\
            (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
//timers
forward rTime5(playerid);
forward rTime4();
forward rTime3();
forward rTime2();
forward rTime1(playerid);
forward rTime0(playerid);
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Zombie Mod v1.0\");
AddPlayerClass(0, 1963.7339,1342.9379,16.5804,91.4474,24,250,25,250,34,250);
//AddPlayerClass(250, 1963.7339,1342.9379,16.5804,91.4474,0,0,0,0,0,0);
//AddPlayerClass(162, 1963.7339,1342.9379,16.5804,91.4474,0,0,0,0,0,0);
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Zombie v1.0 mode is running...\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1963.7339,1342.9379,16.5804);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1963.7339,1342.9379,16.5804);
return 1;
}
forward Text1(playerid);
forward Text2(playerid);
public Text1(playerid)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~h~A vadászat elkezdedõdik amint lespawnoltál. Várj egy kicsit...\",6500,6);
}
public Text2(playerid)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"/~r~zombi ha zombi akarsz lenni==:~g~:==/ember ha ember akarsz lenni\",6,6930);
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetTimer(\"Text1\",1100,false);
SetTimer(\"Text2\",8820,false);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
ClientLanguageText(playerid, 0x00FFFFAA, \"10 másodperc múlva automata Zombi választás.\", \"After 10 seconds Zombie automatic choice.\");
    SetPlayerWeather(playerid,9);
    SetTimer(\"rTime5\",0,false);
SetTimer(\"rTime4\",60000,false);
SetTimer(\"rTime3\",120000,false);
SetTimer(\"rTime2\",180000,false);
SetTimer(\"rTime1\",240000,false);
SetTimer(\"rTime0\",300000,false);
SetTimer(\"Select\", 10000, false);
return 1;
}
 
public rTime5(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
GameTextForAll(\"5 ~y~perc múlva vége a vadászatnak\",5000,1);
}
public rTime4()
{
GameTextForAll(\"~b~4 ~y~perc múlva vége a vadászatnak\",5000,1);
}
public rTime3()
{
GameTextForAll(\"~g~3 ~y~perc múlva vége a vadászatnak\",5000,1);
}
public rTime2()
{
GameTextForAll(\"~y~2 ~y~perc múlva vége a vadászatnak\",5000,1);
}
public rTime1(playerid)
{
GameTextForAll(\"~r~1 ~y~perc múlva vége a vadászatnak\",5000,1);
new name[MAX_PLAYER_NAME],string[24+MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
if(IsPlayerConnected(playerid)) {
GetPlayerScore(playerid);
SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFAA, \"%s neked %d pontod van.\");
} else {
SendClientMessage(playerid, 0xFF00FF00, \"{ff0000}Hiba! {ffffff}Ez a játékos {808080}Offline {ffffff}van.\");
}
//format(string,sizeof(string),\"%s neked ennyi pontod van. Pontjaid: %d\",name);
SendClientMessageToAll(0x00FFFF00,string);
}
public rTime0(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
GameTextForAll(\"~r~Vége ~y~a ~b~vadászatnak\",5000,1);
SetPlayerPos(playerid,1963.7339,1342.9379,16.5804);
SetTimer(\"Select\", 10000, false);
SetTimer(\"rTime5\",6200,false);
SetTimer(\"rTime4\",66200,false);
SetTimer(\"rTime3\",126200,false);
SetTimer(\"rTime2\",186200,false);
SetTimer(\"rTime1\",246200,false);
SetTimer(\"rTime0\",306200,false);
ClientLanguageText(playerid, 0x00FFFFAA, \"30 másodperc múlva automata Zombi választás.\", \"After 30 seconds Zombie automatic choice.\");
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
forward OnPlayerTakeDamageModed(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart);
public OnPlayerTakeDamageModed(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 0 && bodypart == 9)
    {
        SetPlayerSkin(playerid, 162);
        SetPlayerHealth(playerid, 250);
    }
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 0 && bodypart == 8)
    {
        SetPlayerSkin(playerid, 162);
        SetPlayerHealth(playerid, 250);
    }
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 0 && bodypart == 7)
    {
        SetPlayerSkin(playerid, 162);
        SetPlayerHealth(playerid, 250);
    }
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 0 && bodypart == 6)
    {
        SetPlayerSkin(playerid, 162);
        SetPlayerHealth(playerid, 250);
    }
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 0 && bodypart == 5)
    {
        SetPlayerSkin(playerid, 162);
        SetPlayerHealth(playerid, 250);
    }
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 0 && bodypart == 4)
    {
        SetPlayerSkin(playerid, 162);
        SetPlayerHealth(playerid, 250);
    }
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 0 && bodypart == 3)
    {
        SetPlayerSkin(playerid, 162);
        SetPlayerHealth(playerid, 250);
    }
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 0 && bodypart == 2)
    {
        SetPlayerSkin(playerid, 162);
        SetPlayerHealth(playerid, 250);
    }
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 0 && bodypart == 1)
    {
        SetPlayerSkin(playerid, 162);
        SetPlayerHealth(playerid, 250);
    }
    return 1;
}
forward Select(playerid);
public Select(playerid)
{
new randomzombi = random(16);
switch(randomzombi)
{
case 0: if(IsPlayerConnected(0)) {SetPlayerSkin(0, 162), SetPlayerHealth(0, 250), ResetPlayerWeapons(0), GameTextForAll(\"~r~Zombi ~h~kiválasztva.\", 5000, 6);} else {SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, \"Hiba! A (0) idjü játékos nincs csatlakoztatva.\");}
case 1: if(IsPlayerConnected(1)) {SetPlayerSkin(1, 162), SetPlayerHealth(1, 250), ResetPlayerWeapons(1), GameTextForAll(\"~r~Zombi ~h~kiválasztva.\", 5000, 6);} else {SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, \"Hiba! A (1) idjü játékos nincs csatlakoztatva.\");}
case 2: if(IsPlayerConnected(2)) {SetPlayerSkin(2, 162), SetPlayerHealth(2, 250), ResetPlayerWeapons(2), GameTextForAll(\"~r~Zombi ~h~kiválasztva.\", 5000, 6);} else {SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, \"Hiba! A (2) idjü játékos nincs csatlakoztatva.\");}
case 3: if(IsPlayerConnected(3)) {SetPlayerSkin(3, 162), SetPlayerHealth(3, 250), ResetPlayerWeapons(3), GameTextForAll(\"~r~Zombi ~h~kiválasztva.\", 5000, 6);} else {SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, \"Hiba! A (3) idjü játékos nincs csatlakoztatva.\");}
case 4: if(IsPlayerConnected(4)) {SetPlayerSkin(4, 162), SetPlayerHealth(4, 250), ResetPlayerWeapons(4), GameTextForAll(\"~r~Zombi ~h~kiválasztva.\", 5000, 6);} else {SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, \"Hiba! A (4) idjü játékos nincs csatlakoztatva.\");}
case 5: if(IsPlayerConnected(5)) {SetPlayerSkin(5, 162), SetPlayerHealth(5, 250), ResetPlayerWeapons(5), GameTextForAll(\"~r~Zombi ~h~kiválasztva.\", 5000, 6);} else {SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, \"Hiba! A (5) idjü játékos nincs csatlakoztatva.\");}
case 6: if(IsPlayerConnected(6)) {SetPlayerSkin(6, 162), SetPlayerHealth(6, 250), ResetPlayerWeapons(6), GameTextForAll(\"~r~Zombi ~h~kiválasztva.\", 5000, 6);} else {SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, \"Hiba! A (6) idjü játékos nincs csatlakoztatva.\");}
case 7: if(IsPlayerConnected(7)) {SetPlayerSkin(7, 162), SetPlayerHealth(7, 250), ResetPlayerWeapons(7), GameTextForAll(\"~r~Zombi ~h~kiválasztva.\", 5000, 6);} else {SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, \"Hiba! A (7) idjü játékos nincs csatlakoztatva.\");}
case 8: if(IsPlayerConnected(8)) {SetPlayerSkin(8, 162), SetPlayerHealth(8, 250), ResetPlayerWeapons(8), GameTextForAll(\"~r~Zombi ~h~kiválasztva.\", 5000, 6);} else {SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, \"Hiba! A (8) idjü játékos nincs csatlakoztatva.\");}
case 9: if(IsPlayerConnected(9)) {SetPlayerSkin(9, 162), SetPlayerHealth(9, 250), ResetPlayerWeapons(9), GameTextForAll(\"~r~Zombi ~h~kiválasztva.\", 5000, 6);} else {SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, \"Hiba! A (9) idjü játékos nincs csatlakoztatva.\");}
case 10: if(IsPlayerConnected(10)) {SetPlayerSkin(10, 162), SetPlayerHealth(10, 250), ResetPlayerWeapons(10), GameTextForAll(\"~r~Zombi ~h~kiválasztva.\", 5000, 6);} else {SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, \"Hiba! A (10) idjü játékos nincs csatlakoztatva.\");}
case 11: if(IsPlayerConnected(11)) {SetPlayerSkin(11, 162), SetPlayerHealth(11, 250), ResetPlayerWeapons(11), GameTextForAll(\"~r~Zombi ~h~kiválasztva.\", 5000, 6);} else {SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, \"Hiba! A (11) idjü játékos nincs csatlakoztatva.\");}
case 12: if(IsPlayerConnected(12)) {SetPlayerSkin(12, 162), SetPlayerHealth(12, 250), ResetPlayerWeapons(12), GameTextForAll(\"~r~Zombi ~h~kiválasztva.\", 5000, 6);} else {SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, \"Hiba! A (12) idjü játékos nincs csatlakoztatva.\");}
case 13: if(IsPlayerConnected(13)) {SetPlayerSkin(13, 162), SetPlayerHealth(13, 250), ResetPlayerWeapons(13), GameTextForAll(\"~r~Zombi ~h~kiválasztva.\", 5000, 6);} else {SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, \"Hiba! A (13) idjü játékos nincs csatlakoztatva.\");}
case 14: if(IsPlayerConnected(14)) {SetPlayerSkin(14, 162), SetPlayerHealth(14, 250), ResetPlayerWeapons(14), GameTextForAll(\"~r~Zombi ~h~kiválasztva.\", 5000, 6);} else {SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, \"Hiba! A (14) idjü játékos nincs csatlakoztatva.\");}
case 15: if(IsPlayerConnected(15)) {SetPlayerSkin(15, 162), SetPlayerHealth(15, 250), ResetPlayerWeapons(15), GameTextForAll(\"~r~Zombi ~h~kiválasztva.\", 5000, 6);} else {SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, \"Hiba! A (15) idjü játékos nincs csatlakoztatva.\");}
}
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
/*if (strcmp(\"/ember\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid, 1963.7339, 1342.9379, 16.5804);
    new name[MAX_PLAYER_NAME],string[24+MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
    format(string,sizeof(string),\"%s csatlakozott az Emberek csapatába.\",name);
    SendClientMessageToAll(0x00FF00FF,string);
SetPlayerSkin(playerid,250);
SetPlayerHealth(playerid,100);
SetPlayerArmour(playerid,100);
GivePlayerWeapon(playerid,24,250);
GivePlayerWeapon(playerid,25,250);
GivePlayerWeapon(playerid,34,250);
return 1;
}
if (strcmp(\"/zombi\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    SetPlayerPos(playerid, 2235.6719, 1285.6891, 10.8203);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid,0,1);
    new name[MAX_PLAYER_NAME],string[24+MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
    format(string,sizeof(string),\"%s csatlakozott a Zombik csapatába.\",name);
    SendClientMessageToAll(0xFF0000FF,string);
SetPlayerSkin(playerid,162);
SetPlayerHealth(playerid,255);
SetPlayerArmour(playerid,0);
return 1;
}*/
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if (PRESSED(KEY_JUMP))
        {
                new
                Float:x,
                Float:y,
                Float:z;
                GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
                SetPlayerPos(playerid, x, y, z + 10.0);
        }
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. december 27. - 01:33:25 )

Idézetet írta: blackdog476 date=1419618815\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51863\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

stock SelectRandomPlayer()
{
     new random = Random(MAX_PLAYERS);
     if(IsPlayerConnected(random))
     {
           return random;
     }
     else
     {
           SelectRandomPlayer();
           //ide nem kell egy visszatérés return 1; mert nekem anélkül hibát ír
     }
}

 


new randomplayer = SelectRandomPlayer();
SetPlayerSkin(randomplayer, 162);
SetPlayerHealth(randomplayer, 250);

 


forward ZombikGyoztek();
forward PlayerekGyoztek();

 


public ZombikGyoztek()

 
Állj.
Most olvasom át. Magyarul írjuk meg azt,
 
  • hogy a playerek átváltoztassák a playereket emberekké/zombikká ==> ellenőrzés (ezt is nekünk kell megírnunk?) akkor:

  • kiírjon valamit

  • átváltoztasson mindenkit zombivá/emberré (változót nem ismerünk, nekünk kell megcsinálni)


Ez már egy komplett zombi mód...
Légy szíves tedd fel a kódot ami már kész van..
 
« Utoljára szerkesztve: 2014. december 27. - 01:33:25 írta danieldeak70 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal