Szerző Téma: Egybõl Aktiv valami  (Megtekintve 848 alkalommal)

Egybõl Aktiv valami
« Dátum: 2012. március 02. - 19:21:39 »
+1 Show voters
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy..
ezt a speed boostot hogy tom megcsinni hogy egybõl aktiv legyen ne kelljen beirni
 
// Matite Vertikális Sebesség növelõ Scriptje. Aprobb magyarosítások:Redergy-Negro9
#include <a_samp>
#define COLOR_YELLOW 0xFFDD00AA
new Float:SpeedBoostMultiplier[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n------------------------\");
print(\"-Bekapcsoltad a Scriptet.-\");
print(\"------------------------\\n\");
for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if (IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i))
    {
        SpeedBoostMultiplier = 1.5;
    }
}
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"\\n------------------------\");
print(\"-Kikapcsoltad a Scriptet.-\");
print(\"------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    new cmd[256];
new idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);
if (strcmp(\"/speed\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Bekapcsoltad a Vertikális Sebességnõvelöt.\");
        SpeedBoostMultiplier[playerid] = 1.5;
        return 1;
    }
if (strcmp(\"/speedki\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Kikapcsoltad a Vertikális Sebességnõvelöt.\");
        SpeedBoostMultiplier[playerid] = 0.1;
        return 1;
    }
return 0;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
if (newkeys & KEY_FIRE)
{
    new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
    GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz);
    if (floatabs(vx) < 3 && floatabs(vy) < 3 && floatabs(vz) < 3)
    {
       SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * SpeedBoostMultiplier[playerid], vy * SpeedBoostMultiplier[playerid], vz * SpeedBoostMultiplier[playerid]);
    }
    return 1;
}
}
return 1;
}
stock strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}

 
Elõre is kössz  :thumbsup:

Egybõl Aktiv valami
« Válasz #1 Dátum: 2012. március 02. - 19:24:16 »
0 Show voters
gyerekjatek  ;D
[pawn]// Matite Vertikális Sebesség növelõ Scriptje. Aprobb magyarosítások:Redergy-Negro9
#include <a_samp>
#define COLOR_YELLOW 0xFFDD00AA
new Float:SpeedBoostMultiplier[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n------------------------\");
print(\"-Bekapcsoltad a Scriptet.-\");
print(\"------------------------\\n\");
for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if (IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i))
    {
        SpeedBoostMultiplier = 1.5;

    }


}


return 1;


}


public OnFilterScriptExit()


{


print(\"\\n------------------------\");


print(\"-Kikapcsoltad a Scriptet.-\");


print(\"------------------------\\n\");


return 1;


}


public OnPlayerConnect(playerid)


{


SpeedBoostMultiplier[playerid] = 1.5;


return 1;


}


public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)


{


if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)


{


   if (newkeys & KEY_FIRE)


   {


       new Float:vx, Float:vy, Float:vz;


       GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz);


       if (floatabs(vx) < 3 && floatabs(vy) < 3 && floatabs(vz) < 3)


       {


          SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * SpeedBoostMultiplier[playerid], vy * SpeedBoostMultiplier[playerid], vz * SpeedBoostMultiplier[playerid]);


       }


       return 1;


   }


}


return 1;


}


stock strtok(const string[], &index)


{


new length = strlen(string);


while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))


{


   index++;


}


new offset = index;


new result[20];


while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))


{


   result[index - offset] = string[index];


   index++;


}


result[index - offset] = EOS;


return result;


}[/pawn]

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Egybõl Aktiv valami
« Válasz #2 Dátum: 2012. március 02. - 19:29:09 »
0 Show voters
Kevesebb helyet foglaló megoldás.
 

// Matite Vertikális Sebesség növelõ Scriptje. Aprobb magyarosítások:Redergy-Negro9
#include <a_samp>
#define COLOR_YELLOW 0xFFDD00AA
new Float:SpeedBoostMultiplier[MAX_PLAYERS] = 1.5;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n------------------------\");
print(\"-Bekapcsoltad a Scriptet.-\");
print(\"------------------------\\n\");
for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if (IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i))
    {
        SpeedBoostMultiplier = 1.5;
    }
}
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"\\n------------------------\");
print(\"-Kikapcsoltad a Scriptet.-\");
print(\"------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
if (newkeys & KEY_FIRE)
{
    new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
    GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz);
    if (floatabs(vx) < 3 && floatabs(vy) < 3 && floatabs(vz) < 3)
    {
       SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * SpeedBoostMultiplier[playerid], vy * SpeedBoostMultiplier[playerid], vz * SpeedBoostMultiplier[playerid]);
    }
    return 1;
}
}
return 1;
}
stock strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}

Egybõl Aktiv valami
« Válasz #3 Dátum: 2012. március 02. - 19:29:23 »
+1 Show voters
Erre Is Gondoltam csak nem tudtam biztosan hogy menni Fog Zárok Kössz

Egybõl Aktiv valami
« Válasz #4 Dátum: 2012. március 02. - 19:30:00 »
0 Show voters
menni fog :D

Egybõl Aktiv valami
« Válasz #5 Dátum: 2012. március 02. - 19:32:12 »
+1 Show voters
Zárok  Kössz mindenkinek

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal