Szerző Téma: nyitható-zárható kapu help  (Megtekintve 763 alkalommal)

nyitható-zárható kapu help
« Dátum: 2012. január 23. - 20:37:18 »
0 Show voters
Hello ebben kérnék segítséget tõletek tehát itt a függvény
[pawn]#include <a_samp>
new kapu;
public OnGameModeInit()
{
    kapu = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
      if(strcmp(cmdtext, \"/kapu-zár\", true) == 0)
      {
      MoveObject(kapu, 226.433655, 1872.436768, 11.401323, 2.0);
      return 1;
      }
      if(strcmp(cmdtext, \"/kapu-nyit\", true) == 0)
      {
      MoveObject(kapu, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 2.0);
      return 1;
      }
      return 0;
}[/pawn]
Erre 1 warningot ír és ha fel megyek a szerverre nem történi semmi és egyik parancsot se olvassa be. :S az error
[pawn]
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Modtesztelés\\Fejlesztés\\oxfordrpg.pwn(36905) : warning 225: unreachable code[/pawn]
Sor pedig ahova mutat az egy másik parancshoz tartozik de be másolom azt is.
[pawn]if(strcmp(cmd, \"/kapukle\", true) == 0)[/pawn]
Elõre köszi a segítséget ha tudtok :)

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
nyitható-zárható kapu help
« Válasz #1 Dátum: 2012. január 23. - 20:38:42 »
0 Show voters
ha módba rakod  nem kell  return 0;
Próbáld
 
#include <a_samp>
new kapu;
 
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/kapu-zár\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu,226.433655, 1872.436768, 11.401323, 2.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/kapu-nyit\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu,226.433655, 1872.436768, 14.026321, 2.0);
return 1;
}

 
Talán nem jól mentetted le az objeckteket
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 23. - 20:43:28 írta <[Lu$ta]> »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal