Szerző Téma: Login  (Megtekintve 890 alkalommal)

Login
« Dátum: 2011. február 16. - 06:17:07 »
0 Show voters
Na tehát van egy Regisztrációs sys-em amit nemrégibe írtam...de hibás volt elõször mindent elfogadott meg üressel is beengedett...na mind1..A mostani verzióval az a gondom, hogy enged spawnolni mielõtt belépnél...mmint a dialógus ablak és LS partjára nézek DE alul szeretném eltüntetni a \"<<\", \">>\", \"Spawn\"
Gombokat. :) Alapból nem jönnek elõ csak ha elrontom 1x a jelszót akkor. Elõre is Köszönöm!
Kódok ahol bent van a login:
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 0)
{
    if(response == 1)
    {
        new Pass[32];
   if(!sscanf(inputtext, \"s[32]\", Pass))
   {
      if(strlen(inputtext))
           {
               SetPVarString(playerid, \"Jelszo\", Pass);
         format(sor, sizeof sor, \"%s.acc\", Neve(playerid));
         dini_Create(sor);
         dini_Set(sor, \"Nev\", Neve(playerid));
         dini_IntSet(sor, \"Admin\", GetPVarInt(playerid, \"Admin\"));
         dini_IntSet(sor, \"Penz\", GetPVarInt(playerid, \"Penz\"));
         new jelszo[32];
         GetPVarString(playerid, \"Jelszo\", jelszo, 32);
         dini_Set(sor, \"Jelszo\", jelszo);
         Belepve[playerid] = true;
         TogglePlayerControllable(playerid, true);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~G~Sikeres regisztracio\", 10000, 1);
         return 1;
      }else return SendClientMessage(playerid, COLOR_WARNING, \"Túl rövid/hosszú a jelszó.\");
   }else return 0;
    }else return Kick(playerid);
}
if(dialogid == 1)
{
    if(response == 1)
    {
        new Pass[32];
        format(sor, sizeof sor, \"%s.acc\", Neve(playerid));
        sscanf(dini_Get(sor, \"Jelszo\"), \"s[32]\", Pass);
        sscanf(inputtext, \"s[32]\", inputtext);
        if(strlen(inputtext))
        {
              if(strcmp(Pass, inputtext, true) == 0)
              {
         SetPVarInt(playerid, \"Admin\", dini_Int(sor, \"Admin\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Penz\", dini_Int(sor, \"Penz\"));
         GameTextForPlayer(playerid, \"~G~Sikeres belepes\", 10000, 1);
         Belepve[playerid] = true;
         TogglePlayerControllable(playerid, true);
      }else {ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be újra a jelszavad, mert elrontottad:\", \"Rendben\", \"Mégse\");return 0;}
   }else {ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be újra a jelszavad, mert elrontottad:\", \"Rendben\", \"Mégse\");return 0;}
    }else return Kick(playerid);
}
return 1;
}

 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(Belepve[playerid] == false)
{
return ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be újra a jelszavad, mert elrontottad:\", \"Rendben\", \"Mégse\");
}else return 0;
}

 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
Belepve[playerid] = false;
format(sor, MAX_PLAYER_NAME+5, \"%s.acc\", Neve(playerid));
if(!dini_Exists(sor))
{
ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írd be a jelszót amit használni kívánsz\", \"Rendben\", \"Mégse\");
return 1;
}else{ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad\", \"Rendben\", \"Mégse\");}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 16. - 09:27:26 írta Vampesz »

Login
« Válasz #1 Dátum: 2011. február 16. - 07:04:54 »
0 Show voters

Login
« Válasz #2 Dátum: 2011. február 16. - 09:27:14 »
0 Show voters
Köszi, de hiv. fórumon nem vagyok ebbõl adódóan nem is keresgélek ott :$

De azt hiszem tél.. rá kéne szoknom...ZÁROM

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal