Szerző Téma: Szerver Fagy/Lelassúl  (Megtekintve 649 alkalommal)

Szerver Fagy/Lelassúl
« Dátum: 2014. Június 18. - 09:35:09 »
0 Show voters
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy fellépek a szerverre, jó minden de viszont egy olyan perc múlva lassabb lesz vagy fagy a szerver, pl. beírok egy parancsot /stats és egy 10másodperc múlva jeleníti meg, s olyankor ha csinálok még mást azt is akkor jeleníti meg és egyszerre!
Valakinek valami ötlete mit ronthattam el?
FPS-Systemes a szerverem.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 18. - 11:35:04 írta Flash »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Szerver Fagy/Lelassúl
« Válasz #1 Dátum: 2014. Június 18. - 09:38:31 »
0 Show voters
Lehet, hogy van benne egy végtelen ciklus.

Szerver Fagy/Lelassúl
« Válasz #2 Dátum: 2014. Június 18. - 09:42:18 »
0 Show voters
Timereknél keressem vagy merre?

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Szerver Fagy/Lelassúl
« Válasz #3 Dátum: 2014. Június 18. - 09:51:57 »
0 Show voters
Idézetet írta: petron date=1403077338\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48836\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Timereknél keressem vagy merre?
 
A \"for\" és a \"while\" szavaknál. De lehet, hogy teljesen random helyen van. Pl. egy függvény, ami addig hívogat meg egy függvényt, amíg az meg nem hívja õt. De mivan, ha az a függvény nem így reagál. Ezért kell tudni átlátni a modot.

Szerver Fagy/Lelassúl
« Válasz #4 Dátum: 2014. Június 18. - 09:57:30 »
0 Show voters
Átnézem ha otthol leszek ha nem találom mrg skypen tudsz segíteni?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Június 18. - 10:28:44 )

   for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++)

 
Ebbe lehet hiba? mert ezt építettem bele legútójára ami fort használ.
 
forward SyncUp();
public SyncUp()
{
for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++)
        {
if(!IsPlayerConnected(i) || IsPlayerNPC(i)) continue;
if( PlayerData[ i ][ Almossag ] <= 100.0 )
   PlayerData[ i ][ Almossag ] += 0.1;
if( PlayerData[ i ][ Almossag ] >= 90.0 )
{
   SetPlayerDrunkLevel(i, 50000);
   if( PlayerData[ i ][ Almossag ] == 92.0 || PlayerData[ i ][ Almossag ] == 94.0 || PlayerData[ i ][ Almossag ] == 96.0)
   SendClientMessage( i, 0xFFFF00AA, \"Nagyon álmos vagy! Menj aludni!\");
}
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 18. - 10:28:44 írta petron »

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Szerver Fagy/Lelassúl
« Válasz #5 Dátum: 2014. Június 18. - 11:06:29 »
0 Show voters
Ezzel nincs baj szerintem. Bár én nem így oldottam volna meg, de ennyitõl nem laggolna így.

Szerver Fagy/Lelassúl
« Válasz #6 Dátum: 2014. Június 18. - 11:37:26 »
0 Show voters
Timer van még hozzá, így se gondolod h laggolna?
 
    ido = SetTimer(\"reklam\",190000*1,true);
    SetTimer(\"ProgressBar\", 500, 1);
SetTimer(\"SyncUp\", 60000, 1);

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Szerver Fagy/Lelassúl
« Válasz #7 Dátum: 2014. Június 18. - 12:09:58 »
0 Show voters
Ezeket egy ciklusban, vagy ongamemodeinit alatt hozod létre?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal